כדורגל: נשארים בבית. חוזרים לנצח?

עירוני קרית שמונה תארח את מכבי פ”ת למשחק חשוב במסגרת מאבקן של הקבוצות על כרטיס לאירופה.

*. כל התמונות צולמו ע”י פושקו

17 ימים לפני תום עונת 20/21, ארבעה משחקים לפני סיום העונה, עירוני קרית שמונה תתייצב הערב, בשעה 18:00, למשחק ביתי שלישי ברציפות – הפעם מול מכבי פ”ת, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת. קרית שמונה מדורגת כעת במקום הרביעי, שיעניק כרטיס למוקדמות הליגה האירופאית בתום העונה – בתנאי שמכבי ת”א או מכבי חיפה תזכה בגביע המדינה. הפער מהמקום השלישי, בו מדורגת מ.ס אשדוד נותר 6 נקודות. מנגד, קרית שמונה מקדימה בנקודה אחת את מכבי פ”ת ובשתי נקודות את הפועל באר שבע, שלוטשות גם הן עיניים לעבר המקום הרביעי ואולי אפילו שלישי בקונסטלציה מסוימת.

עירוני קרית שמונה ומכבי פ”ת נפגשו העונה שלוש פעמים: בשני משחקי הליגה קרית שמונה ניצחה – 0:1 בפ”ת ו-1:2 בקרית שמונה. במשחק הפלייאוף הקודם ניצחה מכבי פ”ת 0:2. קרית שמונה, שמודרכת ע”י קובי רפואה וצוות מקצועי שעבד עמו גם במכבי פ”ת, תחסר הערב רק את סמואל בראון – המחלים מניתוח בברכו. מכבי פ”ת מתייצבת בסגל מלא למשחק. באגף ימין של הגנת קרית שמונה יעלה דור אלו – שישחק מול קבוצת האם שלו, מי שעשוי לעלות באגף ימין של הגנת מכבי פ”ת הוא מרקוס דיניז – שחקן קרית שמונה בשלוש העונות הקודמות.

צפויה להם הרבה עבודה הערב. שחקני ההגנה של קרית שמונה



תוצאת תיקו לא טובה לאף אחת מהקבוצות, לכן צפוי לנו משחק התקפי. למכבי פ”ת התקפה מהירה עם שחקנים מגוונים דוגמת אור אינברום, תאי בריבו (אמור לפתוח על הספסל) והחלוץ הצעיר והמוכשר, ליאל עבאדה – מלך שערי הקבוצה, מאחוריהם חוליית קישור דינאמית עם שחקנים שכדאי לקרית שמונה לתת להם תשומת לב, דוגמת ארד בר וארמנדו קופר. בקרית שמונה עשוי הקשר סקו טורה לשוב להרכב ובמידה וזה יקרה יהיה זה במקומו של אופיר מזרחי ובמידה וכך יהיה, יוצב השחקן בקישור לצידם של יואב הופמייסטר ורועי קהת. השלישייה ההתקפית הקבועה צפויה לעלות גם הפעם, מוחמד שאקר ויוג’ין האנסה בצדדים ולוסיו מרינאו בחוד.

בשני המשחקים האחרונים תכליתיות הייתה שם המשחק. במשחק הליגה בקרית שמונה הרבתה הקבוצה האורחת להחמיץ וקרית שמונה הייתה חדה עם שערים של עבדאללה חליחל וזכתה בניצחון 1:2, במשחק בפ”ת הקבוצה המארחת הייתה תכליתית הרבה יותר מקרית שמונה וזכתה בניצחון 0:2. אם קרית שמונה תיתן תשומת לב מוגברת להצרת צעדיהם של שחקני ההתקפה של מכבי פ”ת ותיתן פייט חזק במרכז המגרש לקשרים של מכבי פ”ת – ובמקביל תדע להיות מרוכזת ורגועה ליד שער היריבה, היא תוכל לזכות בניצחון שלישי העונה על הקבוצה ממלאבס. רפיון הגנתי וחוסר מיקוד בהתקפה יביאו תוצאה לא רצויה לקרית שמונה.

חדות בהתקפה – מצרך חשוב. יוג’ין האנסה – מלך שערי קרית שמונה