כדורסל גברים: לנצח – כי הפעם זו חובה


הפועל גליל עליון תארח בצוהרי יום שישי את הפועל עכו/מטה אשר למשחק אחרון בליגה הסדירה. ניצחון יבטיח סיום עונה במקום השלישי ויתרון ביתיות בפלייאוף העליון.

הפועל גליל עליון נכנסת להילוך גבוה של העונה. בצוהרי יום שישי, בשעה 14:00, באולם “הפיס” בכפר בלום, תארח הקבוצה את הפועל עכו/מטה אשר, שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלת הליגה הלאומית, במשחק הסיום של הליגה הסדירה, משחק שיקבע את המיקום של הפועל גליל עליון ואת יריבתה בסדרת רבע גמר הפלייאוף העליון (הטובה משלושה משחקים) – שתחל ביום שלישי הקרוב. גליל עליון במקום השלישי עם מספר נקודות זהה לזה של הפועל חבל מודיעין הרביעית ואליצור נתניה החמישית ואליצור קרית אתא השישית. ניצחון של גליל עליון יעניק לה את המקום השלישי בטבלה וגם את יתרון הביתיות ברבע הגמר. כל תוצאה אחרת תהפוך אותה לתלותית בתוצאות שיושגו במשחקיהן של יריבותיה. סיום עונה במקום החמישי או השישי יגרום להפסד הביתיות בפלייאוף.

לבוא בטירוף – זה מה שצריך. שחקני הגליל חוגגים ניצחון (צילום: גיל נוימן)



הפועל עכו/מטה אשר אמנם מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, אך מדובר בקבוצה שכבר ניצחה בתחילת החודש בביתה 98:101 את הגליל, קבוצה עם הרבה יכולות. את הקבוצה בנה עודד הנדלר – הנמנה על הצוות המקצועי של גליל עליון ואותו החליף בתפקיד עמית תמיר. במשחק הראשון גליל עליון גילתה יכולת נרפית, רדפה לאורך כל המשחק אחרי הקבוצה מהגליל המערבי, בשורותיה בלט באזור הצבע ג’יירוס הולדר עם 27 נקודות ואמיט וויליאמס עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים. באותו משחק גם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים של אדריאן יוטר לא הספיקו. גבי צ’אצשוילי לא היה במיטבו באותו משחק, מחר גם אותו וגם את יוטר וגם את אייזיאה אייזנדורף תצטרך גליל במיטבם. בנוסף, גליל שעלול להיעדר בשורותיה הגארד אנתוני פישר, תצטרך את עומר טל שוב ביכולת מצוינת כמו במשחק האחרון – שבו לצערו איבד כדור קריטי בהתקפה האחרונה אחרי שקלע 25 נקודות. כמו כן, גם קנדל אנתוני וחן גיא יצטרכו להיות טובים יותר מאשר במשחקים קודמים וכן גליל תצטרך גם את אלון ספיר במיטבו. גליל תצטרך לתת תשומת לב לגארדים ניב אוזן ולירן מורן, ל”אקס” ג’ורדן לואיס. אם ב”אקסים” עסקינן, הרי שגם רז מור, בוגר מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של הגליל, נמנה על סגל עכו/מטה אשר.

נעבור ל”מנה העיקרית” – קהל. הפועל גליל עליון צריכה אתכם. אז אם אתם בעלי תו ירוק, הקליקו כאן ורכשו כרטיס והבטיחו את מקומכם ביציע. לילדים ובני נוער מתחת לגיל 16 ייערכו בדיקות מהירות מחוץ לאולם “הפיס” (יש להגיע שעתיים לפני המשחק). מעדיפים אופציית מסכים? המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל 

צריכים אתכם במלוא העוצמה. אוהדי הפועל גליל עליון בימים אחרים (צילום: גל קאלו)