כדורסל נשים: גם בשמיני היא לא עוצרת

שחקניות הפועל גליל עליון ניצחו אמש 52:70 את משחק החוץ מול הפועל נצרת. הקבוצה שומרת על מאזן מושלם בתום שמונה מחזורים.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון סימנה אמש עוד וי, בדרך לזכייה באליפות הבית הצפוני ובמטרה להגיע לבית המשולב של ארבע הראשונות מהבית הדרומי וארבע הראשונות מהבית הצפוני, במאבק על אליפות הליגה. הקבוצה של זיו ברתנא הגיעה אמש באיחור למשחק החוץ מול הפועל נצרת, כתוצאה מהפקקים החריגים שנגרמו מהמוני האנשים שגדשו כל פינה מושלגת וכל פיסת טבע בגליל ובגולן.

למרות סגל לא מלא, בשל חסרונותיהן בגין פציעות של ירדן גוט ושל נגה גיא – שביום שישי כבשה את פינת “ספורטאית השבוע” שלנו ולמרות טענות מסוימות לצוות השיפוט מצד אנשי הגליל, הצליחה הקבוצה הגלילית לזכות בניצחון שני בתוך שבוע וחצי על הקבוצה מנצרת – שלפני שבוע וחצי נחלה הפסד 90:34 בכפר בלום. המשחק אמש הועבר בשידור ישיר ביוזמתו של עוז אוחנה, מנהלה המסור של הקבוצה הגלילית. 458 אנשים צפו בשידור לפרקי זמן שונים.

הפעם הקבוצה המארחת נתנה יותר פייט, אך שחקניות היו בעמדת יתרון לאורך כל המשחק. בתום הרבע הראשון היתרון הגלילי עמד על 13:22, בתום הרבע השני היתרון צומק במעט ל- 28:35, בתום הרבע השלישי גדל היתרון ל-42:51 ובסיום המשחק ניצחון 52:70 לזכות הפועל גליל עליון.

עמית גור הובילה את רשימת הקלעיות עם 24 נקודות – מחציתן מחוץ לקשת, ענבר לברון להטה עם 21 נקודות – גם היא קלעה 4 שלשות. יתר הקלעיות: שיר רביב – 10 נקודות, מיקה ביתן – 9 נקודות. השחקניות הבאות קלעו 2 נקודות כ”א: מאי מלכין, אביטל צוובנר ונוי לפושניאנסקי.

ביום שלישי הקרוב, תארח הקבוצה בשעה 19:00 את הפועל כאוכב, באולם “הר וגיא” בקיבוץ דפנה, מאחר ובאותו זמן תארח קבוצת הגברים את מכבי אשדוד באולם “הפיס” בכפר בלום. המשחק עתיד להיות מועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק גליל עליון כדורסל נשים . ייתכן שבמשחק זה תתאפשר כניסת קהל בהתאם להצגת תעודת מתחסן או מחלים מקורונה. פרטים בעניין יעלו בעמוד הפייסבוק של הקבוצה. 

מחכים ומחכות לתמיכה מהיציעים. קבוצת הנשים לצד המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה.