כדורגל: סיכום מחזור אמצ”ש ומבט למשחקי סופ”ש במח’ הנוער

כמדי שבוע, כתבה המסכמת את משחקי אמצע שבוע ומפנה מבט לעבר משחקי סופ”ש.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הקבוצות הצעירות מהגליל העליון וכדורגלני האזור הפזורים ברחבי הארץ, במהדורת אמצע שבוע, החולשת על שלושה ימים של משחקים ועם מבט על משחקי סופ”ש. מתחילים בסקירה.

השגרירים


עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, הספיק ב-60 דקות משחק לכבוש שער ולבשל אחד נוסף, במשחק הניצחון 1:5 על בית”ר טוברוק.

גל אלמישלי – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל עפולה, נכנס בדקה ה-84 של המשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:1 את מכבי קרית אתא.

אביהוא סבתי
– קשר קבוצת נערים א’ של עירוני טבריה, שיחק במחצית הראשונה של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 10:2 למ.כ נווה יוסף חיפה.

עוד שער ובישול למאזן. עידן אלמישלי (צילום: ג’ו הירש – באדיבות האתר הרשמי מכבי חיפה)





עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער ניצחה ביום שלישי 2:3 את המשחק הביתי מול הפועל חדרה, משחק חוזר ע”פ פסיקה של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל – בעקבות כך, שבמשחק הראשון לא הותר לקרית שמונה לקיים חילופים בשלוש פעימות – דבר שלטענתה פגם בספורטיביות של המשחק ותרם להפסד 2:1. קרית שמונה ידעה שכל תוצאה מלבד הפסד תעניק לה את הכרטיס לפלייאוף העליון. כבר מפתיחת המשחק היא גילתה נחישות. בדקה ה-8 מסירה של שחף ספיר לרחבה יצרה בלבול בהגנת חדרה, בילאל שהין השתלט על הכדור ובעט מקרוב לרשת של חדרה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. בדקה ה-70 הבלם אור חסין תרגם בעיטת פנדל לכיבוש שער יתרון 0:2. דקות לאחר מכן, היה זה התור של שחף ספיר לכבוש שער בבעיטה מחוץ לרחבה – קבע יתרון 0:3. בשלהי המשחק חדרה הצליחה לכבוש שני שערים, שקבעו את תוצאת המשחק – ניצחון 2:3 לקרית שמונה – שהבטיחה מחזור אחד לתום הליגה הסדירה את מקומה בפלייאוף העליון. בשבת, בשעה 11:00, תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את הפועל באר שבע – שמרוחקת שתי נקודות מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון, וכדי שיהיה לה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, היא תהיה מוכרחה לנצח בקרית שמונה.



קבוצת נערים א’ – שתככב אצלנו בסופ”ש בפינת “קבוצת החודש”, ממשיכה במסע ההצלחות ושיפור העמודת בתחתית הטבלה, הפעם עם ניצחון 0:1 על קבוצת מרכז הטבלה של בני יהודה ת”א, בזכות שער שכבש בדקה ה-88 רועי קסטן, שעלה כמחליף 8 דקות קודם. בעקבות התוצאה קרית שמונה פתחה פער של 9 נקודות מהקו האדום. בשבת הקרובה תתארח הקבוצה בנתניה אצל בית”ר טוברוק, משחק שייצא לדרך בשעה 13:00. קרית שמונה מקדימה בנקודה אחת את טוברוק. ניצחון נוסף עשוי להגדיל את הפער מהקו האדום.

קבוצת נערים ב’ ניצחה סוג של משחק עונה ביום שלישי האחרון. הקבוצה של אילן עזריה התארחה אצל הפועל כפר סבא, משחק בין שתי קבוצות שהיו מרוחקות נקודות אחת מהמוליכה, מכבי צור שלום/קרית ביאליק. שערים שכבשו עידן גורן בדקה ה-8 וג’ואן חלבי בדקה ה-75 העניקו לקרית שמונה ניצחון 0:2, שמותיר אותה נקודה מהמקום המוביל להעפלה לליגת העל. בשבת הקרובה, בשעה 17:15, תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את מכבי קרית אתא – שמדורגת בתחת הטבלה.

קבוצת נערים ג‘ זכתה בניצחון 0:3 על קבוצת מרכז הטבלה של הפועל טירת כרמל ושבה לפסגת טבלת מחוז חוף. את השערים לזכותה כבשו: שער עצמי (7), ראמי בטחיש (31) ואוסאמה עבדל רחמן (67). בשבת הקרובה, בשעה 14:30, תארח הקבוצה במגרש הסינטטי את הפועל מטה אשר ממרכז הטבלה, במשחק הסיום של הסיבוב הראשון.

קבוצת ילדים ב‘ נחלה הפסד 4:2 במשחק החוץ מול בית”ר חיפה.

משחקים נוספים שייערכו ביום שישי, במגרש הסינטטי:

בשעה 09:45 קבוצת ילדים א’ תארח את הפועל איכסאל, בשעה 16:45 קבוצת טרום א’ תארח את בני סכנין.

עלו לפלייאוף העליון. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב’ שיפרה עמדות במרכז טבלת הצפון, בזכות ניצחון 3:4 במשחק הדרבי האזורי מול הפועל עירוני צפת, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה. עידו פרומוביץ’ כבש צמד במחצית הראשונה (6,39) – בין לבין השווה זמנית אופק חניא בדקה ה-23. במחצית השניה עידו פרומוביץ’ השלים שלושער בדקה ה-54 ושער נוסף כבש איאן אבו סלאח בדקה ה-71. צפת צימקה עם שני שערים בשלהי המשחק מרגליהם של אושר ולעל (77) וגבריאל סופיר (80).

קבוצות המחלקה אינן משחקות בסופ”ש הקרוב.

ניצחון יוקרתי בדרבי. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



מ.ק קצרין


קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:9 את מכבי כפר מנדא. את השערים לזכותה כבשו: אור פנחס ודקל קרן – צמד כ”א. יתר השערים כבשו: טוביה אדרעי, הראל זלצר, אילאי אוחנה, יהל שלוי, מאור ביצ’א וינון אוטמזגין. מחר, בשעה 13:15, תתארח הקבוצה אצל צעירי סכנין.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 3:1 במשחק הביתי מול סקציה מעלות – שיחד עם צפת וקצרין נחשבת לאחת משלוש המובילות בליגה. לוטם ביטון כבש שער מצמק בשלהי המשחק.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 6:2 לאיחוד בני שפרעם. עמית עזרן ואור וולף כבשו לזכותה.

קבוצות המחלקה לא ישחקו בסופ”ש הקרוב.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער, שמקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום של טבלת ארצית צפון, תתארח בשבת הקרובה, בשעה 17:00, אצל מ.ס כפר יאסיף – שמדורגת במקום השלישי בטבלה.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול בני דיר אל אסד. בשבת היא תארח בשעה 10:30, במגרש בכפר בוקאתא, את איחוד בני סמיע.

קבוצת ילדים ג’ תתארח בשבת, בשעה 12:00, אצל אהלי טמרה.

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’, תתארח ביום שישי, בשעה 11:30, במגרש הסינטטי בעילוט, אצל מ.כ אלנהדה נצרת.

מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ תארח ביום שישי, בשעה 09:30, את סקציה מעלות, במגרש בכפר בלום.

קבוצת טרום א’ תתארח בשבת, בשעה 09:30, אצל צעירי ראמה.

ממשיכים לנצח בצורה משכנעת. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין