כדורגל: עקב האסון במירון, נדחו משחקי צפת וטובא

רק בני ממב”ע מקרב שלוש הנציגות שלנו בליגה ב’ תשחק היום.

בוקר עצוב וקשה לעם ישראל. האסון בהר מירון, אשר גרם ל-44 הרוגים וכ-150 פצועים ולעוד אלפים שלבטח מתמודדים עם טראומה קשה וקשיים בהגעה לבית, גורם גם להשפעה על משחקי הכדורגל אשר היו אמורים להיערך היום בליגה ב’. בעקבות האסון החליטה ההתאחדות לכדורגל, שלא לקיים היום את המשחק שבו בני טובא א-זנגריה אמורה הייתה לארח את סקציה מעלות, בשעה 15:00 באצטדיון בצפת – וכן, שלא לקיים את המשחק בו הייתה אמורה לארח בשעה 15:15 איחוד בני שפרעם את הפועל עירוני צפת. משחקה של טובא נדחה ל-11/5, בעוד שמשחקה של צפת ייערך ביום שלישי הקרוב.

הקבוצה היחידה שתשחק היום מבין שלוש הקבוצות שאנו מסקרים היא בני ממב”ע ,שתארח בשעה 13:00, במגרשה הביתי בכפר בוקעאתא, את מכבי יפיע. ממב”ע מדורגת במקום השביעי מבין תשע קבוצות, עם פער של 5 נקודות מהמקום שמתחתיה. ממב”ע תקווה לנצל את העובדה שיפיע כבר די בטוחה במעמדה בליגה ומרבית שחקניה יגיעו בהשפעת צום הרמדאן ואחרי נסיעה ארוכה, כל זאת במטרה לזכות בניצחון שישפר את מעמדה בתחתית הטבלה.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצער משפחות ההרוגים ומאחל רפואה שלמה לפצועים בגוף ובנפש.

יחזרו עם הפתעה וישמחו את האוהדים ואת הנהלת העיר? שחקני הפועל עירוני צפת לצד ראש העיר, שוקי אוחנה (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)