השגרירים: ליגות האותיות חזרו בגדול

ליגות ב’ וג’ חזרו לפעילות, “השגרירים” שלנו מצאו את עצמם בצד המנצח. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, עם עוד מהדורה – ולראשונה עם סיקור מלא לכל ליגות הבוגרים, זאת בעקבות חזרתן של ליגות ב’ וג’ לפעילות. אז מה בתפריט? שחקנים ששבו חדים לפעילות מבצעית, מפגשי “שגרירים” שהוכרעו, שחקן שלא עשה חשבון ל”אקסית” ועוד. מתחילים בסקירה.

חיכו הרבה זמן לחזרה למגרשים. אהוד מערבי (במרכז התמונה) לצד חבריו שכבשו גם הם בניצחונה של הפועל כרמיאל – מוחמד סוועאד ומידן שטיינברג (צילום: מדיה הפועל כרמיאל)


ליגת העל

דני עמוס –
שוער וקפטן מכבי נתניה, שבר את מרפקו במהלך המשחק מול ה”אקסית”, מכבי פ”ת, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. עמוס רשם הופעה מלאה, אך ייעדר מהמגרשים בתקופה הקרובה. צוות האתר מאחל לדני עמוס רפואה שלמה וחזרה מהירה למגרשים.

אריאל לזמי
– שחקן ההתקפה של בני יהודה ת”א, נכנס כמחליף בשבת האחרונה – במשחק שבו קבוצתו הפסידה 1:0 למכבי נתניה.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, שיחק ב-77 הדקות הראשונות במשחק ההפסד של קבוצתו 1:0 להפועל ת”א, זאת לאחר שארבעה ימים קודם רשם הופעה מלאה במדי קבוצתו במשחק מול ה”אקסית” בקרית שמונה – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

פציעה לא נעימה. דני עמוס בפעולה (צילום: פושקו)



ליגה לאומית

אלון בוזורגי
– חלוץ הפועל עפולה, רשם הופעה מלאה ואף בישל שער במשחק הניצחון 0:3 על ה”אקסית” הטריה, מכבי אחי נצרת.

מפגש “שגרירים” נערך ביום שני האחרון באצטדיון ר”ג, שבו דניאל טוויזר – מגן הפועל רעננה, היה שותף מלא לניצחונה של קבוצתו 1:3 על הפועל איכסאל – בשורותיה שיחק ב-58 הדקות הראשונות הבלם, בר הלל.

ליגה א’

מפגש “שגרירים” נערך באצטדיון בהרצליה, שם הקשר עמיר (פיצי) אבלס היה שותף מלא לניצחון 0:1 של הפועל הרצליה על עירוני טבריה – בשורותיה רשם הופעה מלאה החלוץ לירון אלימלך.

וויאם עמאשה – חלוץ מ.ס טירה, שיחק ב-73 הדקות הראשונות במשחק הניצחון של קבוצתו – 1:2 על מכבי טמרה, שהודרכה במשחק זה ע”י המנהל המקצועי – שמעון הדרי.

ים צדוק הקר – קשרה של מ.ס דבוריה, היה שותף מלא לניצחון קבוצתו 1:2 על הפועל בקה אל גרביה.

לא עשה חשבון ל”אקסית”. אלון בוזורגי (צילום: מדיה הפועל עפולה)



ליגה ב’


מושבת “השגרירים” בהפועל כרמיאל חזרה אתמול חדה למעגל משחקי מחוז צפון א’ של ליגה ב’ – עם ניצחון ביתי 2:3 על צעירי טמרה. הקשר אהוד מערבי רשם הופעה מלאה וכבש שער בדקה ה-82. שחקן הכנף סהר דהאן רשם הופעה מלאה, בעוד שהחלוץ ארד אלבז הוחלף בדקה ה-87.

יזאן מרעי – קשרה של מכבי נוג’ידאת, רשם הופעה מלאה אתמול במשחק הניצחון 1:2 על איחוד בני ג’ת.

ליגה ג’

אור בן סימון
– קשרה הצפתי של בני בענה, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי ג’דיידה, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

אליאב מלכה – בלם הפועל שלומי, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:1 על הפועל תרשיחא. לשלומי זהו ניצחון שלישי בארבעה משחקים ועד כה היא הפתעת העונה של מחוז גליל עליון.

הקבוצה המפתיעה של הליגה. אליאב מלכה (מימין) לצידו של השוער אסף בן איבגי