גיא ניב למען מאושפזי בית החולים “אלין” בירושלים

רוכב האופניים מקיבוץ דן, שייצג את המדינה בטור דה פראנס, הוציא למכירה פומבית את מדי ההשתפות שלו בטור דה פרנס. פרטים בכתבה.

לפני פחות משבועיים אירחנו בפינת “ספורטאי החודש” את רוכב האופניים גיא ניב, שעבר לפני מספר חודשים להתגורר בקיבוץ דן. גיא ניב הוא הישראלי הראשון שייצג את מדינת ישראל בתחרות האופניים היוקרתית בעולם – “הטור דה פראנס”. גיא ניב נרתם למען מטרה מעלה – תרומה לבית החולים לילדים “אלין” בירושלים, כשהעמיד את מדי ההשתפות שלו בטור דה פרנס למכירה פומבית, שתסתיים במוצאי השבת הקרובה. אנו מוצאים לנכון לפרסם את הפוסט שפרסם גיא ניב בנושא.

גיא ניב וסילבן אדאמס – הספונסר היהודי/קנדי של קבוצת ישראל סטארט אפ ניישן (צילום: נועה ארנון)



רוצים לזכות בחולצת מרוץ שלי מהטור דה פראנס? או במספר רשמי שלי מהמרוץ? ועל הדרך לעשות מצווה? אז כמו שפירסמתי בשבוע שעבר, בכל שנה נערך מסע ״גלגלים של אהבה״, מסע התרמה לבית חולים אלי״ן שבירושלים. זהו בית חולים ייחודי אשר מטפל רק בילדים. בשנים האחרונות הצטרפתי למסע ההתרמה, אך השנה בעקבות המגפה העולמית המסע לא יוכל להתקיים. הצורך בתרומות כמובן עדיין קיים, וכאן כולנו נכנסים לתמונה.


היכנסו לדף התרומות שלי בקישור הבא- https://www.alynactive.org/participant/guy-niv/, תרמו, ואולי תזכו במזכרת אמיתית וייחודית מהטור דה פראנס. המספר של הישראלי הראשון אי פעם במרוץ האופניים הגדול בעולם. הזכייה בחולצת המירוץ תוענק למי שתרם את הסכום הגבוה ביותר. התרומה השנייה והשלישית בגודלן יזכו את התורמים במספר רשמי מהמרוץ. בנוסף, יחולקו עוד 3 מספרים רשמיים בצורה של הגרלה אקראית לחלוטין בין כל מי שתרם- לא משנה איזה סכום! ההכרזה על הזוכים תיערך בשבת הבאה, 14/11, בשעה 19:00. אז קדימה, זה הזמן לעשות מצווה חשובה, ואולי גם לזכות במתנה שווה!

מדי הייצוג של גיא ניב