בית מלון ופארק תיירותי ענק יוקמו בקצרין

המועצה המקומית קצרין מקדמת תוכנית לבניית בית מלון, מתחמי דירות נופש ופארק על שטח של 900 דונם.

בשורה משמחת עבור תושבי קצרין לתחילת שנת 2021. אושרו להפקדה שתי תוכניות בתחום התיירות והנופש בקצרין, אשר אמורות לייצר תשתית למאות מקומות עבודה ושדרוג לתעשיית התיירות בגולן.

בישיבת ועדת תכנון ובנייה הראשונה לשנת 2021 אושרו להפקדה תוכניות רחבות היקף בתחום התיירות. התוכנית תכלול מלון ברמה גבוהה עם 200 חדרים ו-3  מתחמי דירות נופש עם תצפית לחרמון ולכנרת.

בנוסף כוללת התוכנית הקמת פארק עירוני ענק ומושקע הכולל בתוכו 900 דונם של יער, שבילים ואזורי מסתור, נחל זורם עם בריכות, גן בוטני עשיר בצמחים ופרחים מהגולן.

הפארק אמור להשתרע  בקצה הפארק, בגבול עם שמורת נחל זוויתן בדיוק במקום בו הוא מתמזג עם נחל משושים, בין שתי שמורות הטבע הגדולות בגולן, יוקם מלון טבע יוקרתי וייחודי שיעוצב באופן שישתלב בנוף הטבעי של האזור.

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: ״אנחנו בדרך להגשמת חלום נוסף שיהפוך את קצרין לבירת התיירות האזורית. אתר שיבליט את המיקום המיוחד של קצרין ויתרגם אותו למקומות עבודה, פנאי, נופש, ספורט וחוויה שקצרין מחכה להם כבר ארבעה עשורים.

האזור בו עתיד לקום הפארק

“אני גאה בצוותי התכנון של משרד השיכון והמועצה המקומית קצרין. מודה ליזמים האמיצים שמאמינים בפוטנציאל של היישוב וחבריי ועדת תכנון ובנייה שתמכו בהפקדת התוכנית.

“יש לנו עוד דרך ליישם את התוכניות אבל כבר השנה אנחנו צפויים לראות את תחילת העבודות להקמת בית המלון הראשון בעיר ועבודות פיתוח בפארק יער קצרין. אני שמח שגם בתחום חשוב זה החזון הופך למציאות.״

צילומים: מועצה מקומית קצרין