צעירים בפעולה: סיכומו של סופ”ש ארוך ומרתק

הדרבי של הגליל העליון, האחים שכבשו, הקבוצות שחגגו ניצחונות ואלה שלא – זאת ועוד בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ונציגי אזורים אלה המשחקים ומאמנים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה רחבה עם משחקים מסופ”ש וגם מאתמול. אז מה בתפריט? אחים שכבשו, דרבי גלילי מרתק, קבוצות שמצאו את עצמן בפוזיות שונות ועוד.

לפני שנתחיל בסקירה, היום נערכה הגרלת משחקי גביע המדינה, שייערכו ביום שלישי בשבוע הבא. בהגרלה נקבע שקבוצת הנוער של בני ממב”ע מהליגה הארצית תארח את מכבי פ”ת – מצמרת ליגת העל. עירוני קרית שמונה תארח את בית”ר ירושלים למשחק על טהרת ליגת העל. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה תתארח אצל הפועל ראשון לציון למשחק על טהרת ליגת העל. מתחילים בסקירה.

השגרירים

קבוצת הנוער של עירוני טבריה, המודרכת ע”י אדיר לוי, נחלה הפסד 4:0 במשחק הביתי מול מכבי הרצליה. פתחו בהרכב שלושה שחקני הגנה יוצאי עירוני קרית שמונה: המגן אביב לוי – שהוחלף בדקה ה-68 והבלמים אורי ברנזון ומעיין אורון.

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:2 למ.ס אשדוד.

נג’ואן סובח
– קשרה של קבוצת נערים א’ של בני סכנין, נכנס כמחליף בדקה ה-67 של משחק הניצחון 0:3 על בני סכנין וכבש את השער הניצחון בדקה ה-90.

נועם שמש – שחקן ההתקפה של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה, כבש שלושער ב-53 דקות משחק מול הפועל קטמון, שבו קבוצתו ניצחה 0:6.

אור בן זקן – קשרה של קבוצת ילדים א’ של מכבי חיפה/נהלל, הוחלף בפתיחת המחצית השניה של המשחק מול מכבי פ”ת צפון, שניצחה 0:3.

אחים כובשים. נועם ושוהם שמש



קבוצות הגליל העליון הצעירות

במשחק הדרבי בין קבוצות טרום א’ של מ.כ גליל גולן להפועל גליל עליון, שנערך במגרש בכפר בלום לעיני עשרות צופים, ניצחה גליל עליון 1:2. כל השערים נכבשו במחצית השניה. הגבהת קרן של עומר טל הסתיימה בבעיטה של אוהד שחם לרשתה של גליל עליון והעניקה למ.כ גליל-גולן יתרון 0:1. גליל עליון המשיכה ביוזמה התקפית וגם להחמיץ, עד אשר שער שכבש אלון שמעוני קבע שוויון 1:1. ארבע דקות לסיום המשחק מבצע אישי מרשים של יונתן חדד, כפי שניתן לראות בסרטון, חולל מהפך וסלל את דרכה של גליל עליון לניצחון 1:2.

קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול בני סכנין.עירוני קרית שמונה

ניצחון בדרבי מרתק. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון



קבוצת הנוער
ממשיכה בבצורת ההבקעות – בארבעה מחמשת המשחקים מאז החזרה למשחקי הליגה הקבוצה לא הבקיעה, אתמול היא סיימה בתוצאת תיקו 0:0 שלישית בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם זה קרה במשחק החוץ מול בית”ר טוברוק מתחתית הטבלה. ארבעה מחזורים לתום הליגה הסדירה קרית שמונה שומרת על המקום השמיני, המוביל לפלייאוף העליון, אך היא מקדימה רק בחמש נקודות ומשחק חסר את הקו האדום של ליגת העל.

קבוצת נערים א’ ניצלה מהפסד במשחק הביתי מול הפועל רעננה, שעלתה ליתרון במהלך המחצית השניה של המשחק, אך שער שכבש ליעד אליאס עמוק בתוך תוספת המשחק, קבע שוויון 1:1 – שמציב את קרית שמונה במרחק של 5 נקודות מהקו האדום של טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים ב’ שבה למסלול הניצחונות, בזכות ניצחון 0:1 ביתי על מכבי חיפה/נהלל, משער שכבש עידן גורן בדקה ה-55. בעקבות התוצאה קרית שמונה עדיין מרוחקת 3 נקודות מפסגת טבלת ארצית צפון.

קבוצת נערים ג’ נחלה הפסד ליגה שני העונה – 4:2 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של הפועל מעגן מיכאל, שהוליכה 0:3 בתום המחצית הראשונה של המשחק שנערך בתנאי מזג אוויר קשים עם רוח קרה, שהגיעה מחוף הים הסמוך. ליאם אלוק ואוסאמה עבד רחמן כבשו לזכות קרית שמונה, שכעת מרוחקת 3 נקודות מפסגת הטבלה.

קבוצת ילדים א’ חזרה ממשחק החוץ מול מ.ס רובי שפירא חיפה עם ניצחון 0:1, בזכות שער שהבקיע שגב קמארי.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:5 את מכבי נהריה. כבשו לזכות קרית שמונה: גיא רומש – צמד, אושרי דרור, ניתאי אהרון ומרטין רוגובסקוי.

מה בשנתוני התשיעיות? קבוצת ילדים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק הביתי מול עירוני נשר, בעוד שקבוצת טרום א’ הפסידה 4:3 למ.כ קרית חיים.

תיקו במשחק דרמטי. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ ניצחה 3:5 את מ.ס קרית ים. את השערים לזכות צפת כבשו: אוראל פלס – צמד, ליאד סופר, רפאל ביתן,

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:7 את מ.ס בית ג’אן. הקבוצה של יהודה חטואל רשמה משחק שני ברציפות שהיא לא סיימה עם 11 שחקנים. בפעם הקודמת בשל הרחקה של שני שחקנים והפעם בשל הרחקה של שחקן בדקה ה-62. את השערים לזכותה כבשו: אלעד דיאבילה – שלושער, אריאל אבוטבול, הראל אוחנה, נריה חדד ורואי שיש.

קבוצת ילדים ב’ זכתה בניצחון 4:6 על אחווה שעב.

ניצחון במשחק רב שערים. קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת

בני ממב”ע

קבוצת הנוער, המשחקת בליגה הארצית, סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את מפגש מרכז הטבלה הביתי מול הפועל מגדל העמק. שער של עאמר ספדי העלה את ממב”ע ליתרון בדקה ה-9, הקבוצה האורחת חוללה מהפך עם שערים בדקות ה-43 וה-71, אך שערים שכבשו עאמר ספדי (82) ואדהם אבו סלאח (88) חוללו מהפך והעניקו לממב”ע יתרון 2:3, אך שער שמגדל העמק כבשה בדקה ה-90 קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים ב’ לא התקשתה במשחק מול נועלת טבלת הצפון, אחי ביר אל מכסור, והביסה אותה 0:15. את השערים כבשו: אייל אבו שהין – חמישה שערים, נאיף שראף – ארבעה שערים, ניל פח’ר אלדין – צמד, ליית אבו סלאח, עדן ספדי, ניל אבו סלאח, מאיר עמראן – שער אחד כ”א. הקבוצה מדורגת כעת במקום השלישי בטבלה.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 3:1 לצעירי סכנין.

הפסד נקודות מאכזב. קבוצת הנוער של בני ממב”ע

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א‘ שומרת על המאזן השני בטיבו בליגת צפון 1. ניצחה 1:5 את הפועל דיר חנא. את השערים כבשו: אור פנחס – שלושער, טוביה אדרעי ואילאי אוחנה.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ב‘ נחלה הפסד 8:2 במשחק הביתי מול מוליכת טבלת הצפון, הפועל דיר חנא, שהוליכה 0:4 בתום המחצית הראשונה. אביעד שמקה כבש צמד שערים לזכות מרום הגליל, ברבע השעה הראשונה של המחצית השניה.

בסופ”ש משחק עונה מול צפת. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין