כדורגל: לפתוח סיבוב ברגל ימין

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל הפועל חיפה עם תקוות להתחיל את משחקי הסיבוב השני עם ניצחון.

שלושה ימים לאחר שאמורה הייתה לארח את מ.ס אשדוד למשחק פתיחת הסיבוב השני – משחק שנדחה בשל תחלואת קורונה בקבוצה הדרומית, תתארח הערב, בשעה 19:00, עירוני קרית שמונה אצל הפועל חיפה (שידור ישיר בערוץ 59) למשחק ליגה חשוב. הפועל חיפה מתייצבת למשחק אחרי שהחלה את הסיבוב השני בשבת האחרונה, במשחק שבו הצליחה לחזור מפיגור 3:1 לשוויון 3:3 במשחק החוץ מול בית”ר ירושלים.

עירוני קרית שמונה רוצה להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין. הקבוצה תחסר הערב את הקשר האחורי המצטיין יואב הופמייסטר – שצבר 5 כרטיסים צהובים ואת מקומו עשוי לתפוס אדריאן רוצ’ט – “אקס” הפועל חיפה. שחקן ההתקפה אופיר מזרחי ימשיך להיעדר בגין פציעה. מי שישוב לסגל ואולי גם להרכב הוא שחקן ההתקפה, סקו טורה. הפועל חיפה, שמודרכת ע”י חיים סילבס – “אקס” קרית שמונה, מתייצבת למשחק בסגל חסר, ללא מספר שחקני התקפה משמעותיים ובהם עדן בן בסט, נס זמיר ואלמוג בוזגלו. כמו כן, תחסר את שני השוערים שלה – יסמין בוריץ’ הפצוע ורן קדוש שהורחק בשבת – ואת מקומו יתפוס עמית סוארי, השוער השלישי, ששיחק גם במהלך השבת האחרונה.

במשחק הראשון, שנערך בקרית שמונה, הקבוצה של קובי רפואה ונמרוד קוסטיקה שילמה מחיר יקר על החמצות מרובות – ונאלצה להסתפק בנקודה אחת. הערב קרית שמונה תצטרך ליזום ולהיות הרבה יותר מדויקת ליד שערה של הקבוצה המארחת. במשחקיה של הפועל חיפה הובקעו כמעט כפליים שערים מהמשחקים של קרית שמונה. לצד היותה של ההגנה של הפועל חיפה חדירה יותר, יש לה גם כוחות התקפיים שחשוב להצר את צעדיהם – בראשם הקשר המצוין חנן ממן, שכבש צמד בשבת האחרונה ומאזנו עומד על שישה שערים. להפועל חיפה עוד שחקני התקפה יצירתיים כמו רז שטיין, קייס גאנם וויליאם אגאדה – שאמנם לא היו עד כה דומיננטיים כמו ממן, אבל בהחלט יכולים להטריד את הגנת קרית שמונה. 

היום הוא צריך לכבוש מול עמית סוארי. יוגי’ן האנסה לפני ניסיון כיבוש השער במשחק הקודם (צילום: פושקו)