השגרירים: ברוכים השבים

כמה מ”השגרירים” שלנו מליגה א’ שבו לפעילות ומכבדים אותנו בנוכחותם, בפינה המשתרעת על חמישה ימים.

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני ומאמני הגליל העליון והגולן, עם מהדורה משולבת של זרקור על “השגרירים” בליגות הבכירות ולראשונה העונה משלבת בה את “השגרירים” מליגה א’ – שנטלו חלק במשחקי גביע המדינה. מתחילים בסקירה, החולשת על חמישה ימים של משחקים.

פתח עונה עם שער. לירון אלימלך – חלוץ עירוני טבריה (צילום: עודד חסין)



ליגת העל

דני עמוס
– שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה ביום ראשון האחרון, במשחק שבו קבוצתו סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את ההתמודדות מול בית”ר ירושלים. אמש כבר היה זה ערב פחות מוצלח משמעותית, שבו השוער הוציא ארבעה כדורים מרשתו במשחק ההפסד 4:0 למ.ס אשדוד.

עוברים ל”שגרירים” שלנו בבני יהודה ת”א: במשחק ההפסד 2:0 מול עירוני קרית שמונה עלה שחקן ההתקפה אריאל לזמי כמחליף בדקה ה-84. במשחק ההפסד אמש 2:1 להפועל חיפה עלה המגן אמיר רוסתום כמחליף בדקה ה-63, בעוד שאריאל לזמי עלה בדקה ה-79.

דניאל טויזר – שחקן ההגנה של בני סכנין, נכנס בשלהי משחק הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, בשבת האחרונה.

רותם חטואל – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נכנס כמחליף בשבת האחרונה, בפתיחת המחצית השניה של המשחק שבו קבוצתו הפסידה 2:0 למ.ס אשדוד.

ליגה לאומית

אלון בוזורגי – חלוץ מכבי אחי נצרת, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 להפועל עפולה

הופעת בכורה תכליתית. עמיר (פיצי) אבלס – צילום: דאפר מאחמיד, דאבל פס



ליגה א’ – גביע המדינה

לירון אלימלך
– מלך שערי ליגה א’ בעונה שעברה, רשם פרימיירה מוצלחת בשורות עירוני טבריה, לאחר שביום שישי שעבר כבש שער בהופעה בת 62 דקות במשחק מול הפועל כאוכב – שבה קבוצתו ניצחה 1:4. ביום שלישי האחרון המזל לא האיר פנים ללירון אלימלך, זאת לאחר שהוחלף בגין פציעה בשריר האחורי כבר בדקה ה-10 של משחק הגביע מול הפועל הרצליה – במדיה ערך הופעת בכורה מוצלחת ביותר הקשר עמיר (פיצי) אבלס, שכבש בדקה ה-55 את השער שהעניק לקבוצתו ניצחון 0:2 והעפלה לשלב הבא.

הופעת בכורה מוצלחת לקשר טל ויגדרוביץ’ במדי הפועל בועיינה, העולה החדשה לליגה, שהיה שותף מלא לניצחון 1:2 של קבוצתו על מ.ס רובי שפירא חיפה.

אופיר טקיאר – קשרה של עירוני אשדוד רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצתו 1:0 למכבי הרצליה. 

הופעת בכורה מוצלחת. טל ויגדרוביץ’ וסוכנו, מישל סלוק