כדורגל: מחלקות הנוער מעלות קצב


סופ”ש עם הרבה כדורגל בגזרת מחלקות הנוער צפוי לנו. מבט לעבר המשחקים, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז מה היה לנו בשבוע האחרון? גולת הכותרת היא כמובן כיבוש פסגת הטבלה ע”י קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה – בזכות ניצחונות ביתיים על שתיים משלוש התל אביביות של ליגת העל – בני יהודה והפועל ת”א. במחלקות הנוער קבוצות הילדים החלו את משחקי הליגה, רובן ברגל ימין.

בסופ”ש הקרוב, אם למזג האוויר לא יהיו תוכניות משלו, מעלים קצב במחלקות הנוער, עם כניסתן של מספר קבוצות נערים ונוער למעגל משחקי הליגה. מה צפוי להן, מול מי הן ישחקו ומתי, על כך בכתבה הבאה.

משחקי יום שישי

עירוני קרית שמונה

11:00, משגב: קבוצת טרום א’ תתארח אצל הפועל משגב

14:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ תארח את הפועל משגב.

הפועל עירוני צפת

הצגה כפולה באצטדיון העירוני: בשעה 10:00 קבוצת ילדים ב’ תתייצב למשחק ליגה מול איחוד בני שפרעם, בשעה 12:00 קבוצת ילדים א’ תארח את צעירי סכנין.

11:00, סכנין: קבוצת נערים א’ תתחיל עונה שניה יחד עם המאמן ג’קי מלול. הקבוצה תשחק במחוז צפון ותפגוש במשחק הפתיחה של הליגה את צעירי סכנין.

מתחילים עונה חדשה בליגה. קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת

הפועל מרום הגליל

11:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, בהרכב חדש וללא שני שחקני ההתקפה הבולטים שלה מהשנים האחרונות, אושר שמקה וחננאל אברהם, שסיימו גיל נוער, תתחיל עונה חדשה במחוז צפון 1 – במשחק מול הפועל בועיינה.

בני ממב”ע

11:00, בוקעאתא: קבוצת הנוער, שניצלה מירידה לליגה המחוזית בשל הקפאת הירידות, תתחיל עונה שניה בליגה הארצית במשחק בית מול הפועל בית שאן.

מ.ק קצרין

11:30, דיר חנא: קבוצת ילדים א’ תקווה אחרי הניצחון הגדול בשבוע שעבר מול הפועל כאוכב, להמשיך באותה דרך במשחק מול בני דיר חנא.

הפועל גליל עליון

13:45, כפר בלום: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח למשחק מאתגר את בני סכנין.

רוצים עוד שישי שמח. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין

עירוני קרית שמונה – משחקי השבת (בית)

11:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים א’ חוזרת לפעילות הליגה, כשלזכותה 3 נקודות בתום 4 משחקי ליגה במשחקי ליגת העל. הקבוצה של ליאור דה כלבו תארח את הפועל רמת השרון – שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא מקדימה בשתי נקודות. רמת השרון תגיע בנסיעה ישירה ממרכז הארץ והיא עלולה להגיע עייפה, אך אין זה אומר ששחקני קרית שמונה יכולים להרשות לעצמם להגיע שאננים.

14:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת הנוער חוזרת גם היא לפעילות, כשבתום 4 מחזורים היא מדורגת במקום השלישי של טבלת ליגת העל עם 7 נקודות. הקבוצה של אלון זיו תארח למפגש צפוני את בני סכנין – שאותה היא מקדימה בזכות יחס שערים. משחקים בין קבוצות ממחלקות הנוער של שני המועדונים לרוב צמודים ומרתקים. זו התחזית גם למשחק הקרוב, שבו כל תוצאה אפשרית.

16:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל עפולה.

עירוני קרית שמונה – משחקי חוץ

10:30, המגרש הסינטטי בסכנין: קבוצת נערים ג’ תתארח במחזור הראשון של העונה במחוז חוף אצל בני סכנין. בעונה שעברה שיחקו שתי הקבוצות באותה ליגה בשנתון ילדים א’. קרית שמונה נחשבה לקבוצה הטובה בליגה והציפיות ממנה גבוהות.

13:15, אצטדיון טוטו – עכו: קבוצת נערים ב’ תתחיל עונה בליגה הארצית עם שאיפות ברורות להתמודד על העליה לליגת העל, אחרי שאת העונה שעברה סיימה עם כתר האליפות של מחוז חוף בשנתון נערים ג’ ועשתה הצלחות גדולות בגביע המדינה. הקבוצה של אילן עזריה תתארח במחזור הליגה הראשון אצל הפועל עכו, במשחק שישוחק באצטדיון האיכותי בעכו, שאירח עשרות משחקי בוגרים בליגת העל.

מ.כ גליל-גולן

12:30, טמרה: קבוצת טרום א’, שניצחה במחזור הפתיחה בתוצאה מרשימה את סקציה מעלות/תרשיחא, תתארח אצל מכבי טמרה.

משחק חשוב מאוד. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)

משחקי יום ראשון

14:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל תקווה להתאושש מההפסד לעירוני קרית שמונה במשחק הגביע, כשתארח למשחק ליגה ראשון במחוז צפון את צעירי כפר כנא.

16:00, האצטדיון בצפת: קבוצות נערים ב’ של הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, ששובצו במחוז צפון, ייפגשו למשחק ליגה ראשון.

מתחילים עונה בליגה. קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל