כדורגל: לא מספיק. נקודה

עירוני קרית שמונה סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה. רק תרחיש לא ריאלי יעלה את הקבוצה לחצי הגמר.

שלושה ימים לאחר שנחלה הפסד 1:0 במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, השיגה הערב עירוני קרית שמונה נקודה ראשונה במשחקי גביע הטוטו – לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול הפועל חיפה, שמודרכת ע”י חיים סילבס, “אקס” קרית שמונה. היה זה משחק שבו שתי הקבוצות הציגו פרקים טובים של כדורגל, אך מאחר ובני סכנין ניצחה 0:1 את מכבי חיפה והיא נהנית ממאזן מושלם בתום שני מחזורים, בעוד שמאזנן של הפועל חיפה וקרית שמונה עומד על נקודה אחת, שתי הקבוצות כדי לעלות לשלב חצי הגמר יצטרכו לסיים במקום השני עם מאזן הנקודות והשערים הטוב ביותר מבין שלושת הבתים. תסריט לא ממש ריאלי.

אז מה היה לנו הערב באצטדיון ע”ש סמי עופר בחיפה? עירוני קרית שמונה עלתה בהרכב ביתי במיוחד, עם צמד הבלמים עידן נחמיאס ואורי דהן, הקשרים ידין לוגסי ואדריאן רוצ’ט והחלוץ עבדאללה חליחל, להם יש להוסיף בוגרי קבוצת הנוער דוגמת הקשר סמואל בראון והמגן השמאלי ניר דרורי – שערך הופעת בכורה כשחקן בוגרים. 

 כבר לאחר 11 דקות הקבוצה המארחת עלתה ליתרון 0:1, לאחר שבעיטה מצוינת של לירן סרדל מחוץ לרחבה נעצרה ברשתו של ברטקוס. כעבור רבע שעה הגבהת כדור של ניר דרורי פגעה בידו של רז שטיין – מה שהוביל לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה תרגם לוסיו מרינאו לשער שוויון 1:1. הפועל חיפה יצרה מגמה התקפית לאחר ספיגת השער ובדקה ה-32 וויליאם אגאדה, חלוץ הפועל חיפה, השתלט על כדור שהדף ברטקוס וקבע את תוצאת המחצית הראשונה – 1:2 לזכות הפועל חיפה.

עם פתיחת המחצית עירוני קרית שמונה ערכה מספר חילופים, הבולט שבהם – כניסתו לשדה המשחק של אופיר מזרחי, שהגיע לקרית שמונה אחרי חצי עונה בהפועל חיפה. בדקה ה-54 הפועל חיפה נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שמיקי סירושטיין, פגע בלוסיו מרינאו וספג כרטיס צהוב שני, לאחר שבשלהי המחצית הראשונה נשלף לעברו כרטיס צהוב בגין עבירה על עבדאללה חליחל. היתרון המספרי הטיב עם קרית שמונה, שבדקה ה-72 כבשה את שער השוויון מרגלו של אופיר מזרחי, שבעט מתוך הרחבה לרשת העליונה של הפועל חיפה – לאחר שזה למסירה מוצלחת מהמגן המחליף, יובל לוין. השער שכבש מזרחי קבע את תוצאת המשחק – שוויון 2:2. 

שוב כבש מול ה”אקסית”. אופיר מזרחי (צילום: פושקו)