פלאשים בגליל: מבול של אהבה

אשת יחסי הציבור שחגגה יובל, זוגות אוהבים, אלה ועוד התקבצו לפינת “פלאשים בגליל”.

תמונת השבוע: גם הקורונה וגם סגירת היציעים לאוהדי הספורט לא עוצרת את המושבעים שבאוהדי קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, סיני ניר וליאור דדון – שליוו אותה למשחק החוץ מול מכבי קרית מוצקין, דחפו מהיציע וחגגו עמה ניצחון שמח ומתוק. זה הזמן שלנו להצדיע ולהעניק להם ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון” (צילום: גיל נוימן)



שאפו ענק גם מגיע לשחקן ה-12 של עירוני קרית שמונה, חברי ארגון האוהדים ה- blue lions, שמתמקמים מדי משחק בית של הקבוצה בגבעה שמאחורי השער הצפוני ומעודדים בלי הפסקה את הקבוצה, שאתמול זכתה בניצחון ביתי ראשון ועלתה לפחות זמנית לראשות הטבלה.



רז גל – סוכן הכדורסלנים הידוע מקיבוץ עמיר, הביא את בנו בשבוע שעבר בבריתו של אברהם אבינו. המון מזל טוב מאיתנו.



הכדורגלן לירון אלימלך וארוסתו, ניצן כהן, נצפו בסטטוס מאוהב במיוחד, במהלך נופשון קצר בטבריה.



משפחת מקנלי מקיבוץ איילת השחר – משפחה ספורטיבית במיוחד, עם רקע עשיר של כל בני המשפחה בתחומי הריצה והשחייה, יצאה בבוקר יום שבת לטיול קל”ב ונהנתה מכל רגע.



באכסניית כפר בלום בניהולה המסור של הדס מנור ממשיכים במלוא המרץ לארח ספורטאים בסופי השבוע במבנה החדש והמרשים. הפעם היו אלה חובבי טניס ממרכז הארץ, שמגיעים בשנים האחרונות מספר פעמים בשנה, כדי לשלב בין טניס, אוכל טוב והרבה טבע.



המגרש הסינטטי בקרית שמונה מתחיל לשוב לימים הטובים שלו, יעידו על כך הביצועים של כדורגלן העבר של הפועל קרית שמונה, שלומי אוחיון, שמככב במדי קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה.



יניב אוחנה – יו”ר מועדון הכדורגל של הפועל עירוני צפת, ליווה את קבוצת ילדים א’ של המועדון, שבה משחק בנו – רום, למשחק הגביע הליגה בכפר מנדא. הקבוצה הצפתית כבשה 13 שערים. היו”ר דאג להעביר דיווח לכל דכפין.



אשת יחסי הציבור רעיה בלחסן, חגגה בסופ”ש האחרון יום הולדת משפחתי גורדוני מורחב בחולון, אצל האחות ליאת. גם נציגות לעולמות הספורט הייתה בחגיגה. האח הצעיר אבישי גורדון המוכר לכולם מהכדורסל, אבא זיו – משחקני ההגנה הגדולים שידע הכדורגל הגלילי, שנצפה בנחת רוח יחד עם אם השבט, רבקה. המון מזל טוב ושנים רבות של שמחות ואושר.