כדורגל ותיקים: חצור שומרת על הפסגה

ליגת הותיקים התחדשה. חצור זכתה בניצחון 2:7 על בית”ר צפת. רשמים מהמשחק בכתבה הבאה.

חצי שנה לאחר שהופסקה חזרה לפעילות ליגת הותיקים. במחוז גליל מתנהל מאבק צמוד בין עירוני קרית שמונה לחצור על האליפות. הקבוצות יצאו לפסק הזמן הארוך, כשחצור מקדימה בנקודה אחת את קרית שמונה – שהתבשרה על זכייתה בניצחון טכני – מה שחייב את חצור לנצח את המשחק ביום שישי מול בית”ר צפת.

בשעת צוהריים מקדמת  נפתח לו המשחק בטמפרטורה של 39 מעלות, שהקשתה על שתי הקבוצות לייצר התקפות – וגם כששחקני צפת ניסו הם נתקלו בחולייה אחורית נחושה וחזקה בדמותם של עומר יעקב, עזרא דהן דודו לזמי ואיתן פרץ. ותיקי חצור התעלו על החום הכבד והחלו לתקוף גלים את שערה של צפת ואף באו על שכרם. זה החל עם כדור עומק אדיר של אורי אילוז לדוד ששון, שלא התבלבל מול השוער הצפתי והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. חלפו להן 2 דקות ולחץ אדיר של חצור הוביל לכיבוש השער השני של דוד ששון – שהכפיל את יתרון חצור ל-0:2. כעבור  5 דקות לחץ של רני ספ על אחד מבלמי צפת הוביל לחטיפת כדור ולעלייתה של חצור ליתרון 0:3.  שתי דקות לפני  ההפסקה סלאלום של דוד ששון מחצי מגרש הסתיים בכיבוש שלושער של ששון – שהעניק לחצור יתרון 0:4.

פתיחת המחצית השניה הייתה המשך ישיר לשליטה של שחקני חצור. כדור של אורי אילוז השאיר את יותם בן שטרית מול השוער וזה פרגן במסירה לרני ספ, שמול שער חשוף כבש שער שהעלה את חצור ליתרון 0:5. בהמשך יחסי הכוחות התאזנו. עבירה ברחבה של אחד משחקני חצור הובילה לפסיקה לבעיטת פנדל לזכות צפת, שחק דהן ניגש לבעוט וכבש שער לזכות חצור, שעלתה ליתרון 1:5. התגובה של חצור הגיעה תוך זמן קצר: דרור אמנו “הגרזן” של ותיקי חצור מצא את חן שבת, שמסר כדור מדויק מול השוער לרגליו של יותם בן שטרית  שהעלה את חצור ליתרון 1:6. מהלך התקפי של צפת הסתיים בכיבוש שער עצמי של חצור – שיתרונה ירד ל-6:2. דקות לסיום המשחק עוד כדור אדיר של אורי אילוז לרני ספ, שהיתל בשוער הצפתי וכבש מקרוב את שערו השני במשחק – שער שקבע את תוצאת המשחק –  ניצחון 2:7 לזכות חצור .

חצור חזרה למקום הראשון ובמחזור הסיום של העונה היא תפגוש בביתה את קבוצת בניטה קרית שמונה המצויינת מהמקום השלישי, שתזכה להחזקת אצבעות של יריבתה העירונית, שכן אם חצור לא תנצח במשחק ועירוני קרית שמונה כן תנצח – קרית שמונה תוכתר לאלופת מחוז הגליל.

בשבוע הבא משחק על עונה שלמה. ותיקי צור