כדורסל גברים: צפת פתחה עונה ברגל ימין

מ.ס “דניאל” צפת פתחה את העונה עם ניצחון 73:87 על הפועל כפר קאסם. אליאב אוחנון ורון סבג בלטו.

רק היום בצוהריים העלנו ראיון עם שלום (פופי) חדד, מאמן מ.ס “דניאל” צפת, לרגל תחילת העונה השישית במחוז הצפוני של הליגה הארצית, ראיון שבו חדד הודה שקשה לו לשער לאן פני הקבוצה – בסיטואציה הנוכחית עם השפעות הקורונה על ענף הכדורסל. חלפו להן כמה שעות – ונכון שאין זה הזמן לסיכומים, אך לפחות ע”פ הפרימיירה יש למה לצפות מהקבוצה הצפתית, שפתחה את העונה עם ניצחון ביתי 73:87 על הפועל כפר קאסם – שבסגלה ניתן למצוא שחקנים עם עבר מוצלח בליגות גבוהות יותר דוגמת הרכז אבי אליהו, הגארד דורי אסף והפורוורדים טל קרפלס ויבגני ליוטרין.

בכורה מוצלחת ומרשימה. אליאב אוחנון



אחרי רבע ראשון שבו כפר קאסם הייתה במרבית הדקות טובה יותר, אך למרות זאת בסיומו של הרבע התוצאה הייתה שוויון 20:20, הגיע לו רבע שני מוצלח שנתן רמז לבאות – רבע שבו ההגנה הצפתית הקשיחה את יכולתה ובסיומו של הרבע היתרון הצפתי עמד על 29:38. ברבע השלישי נמשכה המגמה, היתרון הצפתי כבר חצה במהלכו את רף 20 הנקודות, אך בסיום הרבע צפת הסתפקה ביתרון 46:62. צפת המשיכה לשמור על יתרון מבטיח ולא נתנה לכפר קאסם להתקרב ובסיום צפת חגגה ניצחון 73:87.

הפורוורד אליאב אוחנון בלט בשורות צפת עם 23 נקודות. גם לרכז רון סבג הגלילי הייתה הופעת בכורה מצוינת עם 18 נקודות – סך נקודות זהה לזה שקלע ג’רמיין הול הותיק המשתבח עם השנים. גם הרכז אלון לוין היה במשחק טוב עם 14 נקודות. יתר הקלעים: אלי שיפטון – 3 נקודות, השחקנים הבאים קלעו 2 נקודות כ”א – דולב משגב, יובל טל ופקונדו גרוצקי. 

פתיחת עונה מוצלחת. שחקני צפת, הצוות המקצועי, ההנהלה יחד עם ראש העיר שוקי אוחנה ומחזיקת תיק הספורט בעיריה – ויקי אלקבץ-כהן