טוב שיש כירורג בקופת חולים

ד”ר יבגני ילונין, מומחה בכירורגיה במרכז לבריאות הילד של “כללית” בקרית שמונה, הצליח לאבחן עצמים זרים בגופם של שני ילדים, אח ואחות, הילדים הופנו למרכז הרפואי העמק בעפולה, שם התברר שהאבחנה היתה נכונה, והעצמים הזרים הוצאו בניתוח

ד”ר יבגני ילונין

במרכז בריאות הילד של שירותי בריאות כללית בקרית שמונה נפתח שירות חדש, ייעוץ על ידי כירורג ילדים. הייעוץ הרפואי מתבצע על ידי ד”ר יבגני ילונין, מומחה בכירורגיה כללית ומתמחה בכירורגית ילדים ממרכז רפואי העמק, מקבוצת כללית.

השירות החדש הזה כבר הוכיח את עצמו. לאחרונה הגיעו לד”ר ילונין לייעוץ שני אחים, ילדה בת 9 ואחיה בן השנתיים ו -9 חודשים. האב סיפר לד”ר ילונין שבנו נפל לפני מספר חודשים, נחבל במצח ולפי דעתו הוא מרגיש גוף זר מתחת הצלקת.

“בדקתי את הילד ומיד הייתי שותף לחשד של האב”, סיפר ד”ר ילונין. “במהלך הבדיקה חשתי גוף זר מתחת לצלקת. בתום בדיקת האח, בדקתי את אחותו שהתלוננה על תחושה לא נעימה בכף רגלה. גם במקרה הזה, חשדתי שיש גוף זר בכף רגלה”.

מרפאת שירותי בריאות כללית בקרית שמונה

בתום הייעוץ, האחים זומנו למרכז רפואי העמק  בעפולה, שם עברו פעולות מוצלחות להוצאת גופים זרים. לדברי ד”ר ילונין, “במהלך הניתוח הוצאנו אבן קטנה מתחת לצלקת של הילד, ומיד לאחר מכן ביצענו ניתוח לאחותו וגם לה הוצאנו גוף זר שהיה בכף רגלה”.

“אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מרכז רפואי העמק וממשיכים להרחיב את השירותים בהתאם לצרכים המשתנים של ציבור המטופלים שלנו, וממשיכים לתת רפואה טובה ואיכותית” בירך ד”ר איציק מלכה, סגן המנהל הרפואי של כללית מחוז צפון, על השירות החדש.

צילומים: שירותי בריאות כללית