תמונה בתוך מסגרת

קק”ל הציבה מסגרת צילום מרהיבה במצפה אורי ביער ביריה. מסגרת הצילום מוסיפה אטרקציה ייחודית למקום. מנהלת מחלקת קהילה ויער שמעונה סבג דרעי: “מסגרת הצילום מעשירה את החוויה התיירותית של המבקרים”

ב’מצפה אורי’ ביער ביריה הציבה מחלקת קהילה ויער של קרן קימת לישראל לראשונה מסגרת צילום צבעונית וזאת במטרה לעודד את המבקרים להצטלם במקום. המסגרת מעוצבת בצבעי קק”ל והיא דו-צדדית, כך שניתן להצטלם גם על רקע הנוף וגם על רקע החניון.

מצפה אורי, שמנציח את זכרו של חייל צה”ל אורי סמואלוב שנפל בלבנון ב-1998, משקיף על מרחבי יער ביריה, הרי נפתלי, עמק החולה, החרמון והגולן. ליד המצפה נמצא חניון הלפרין ובו שולחן נגיש.

המיזם של מסגרת הצילום נולד לאחר שבמהלך השנה ביצעה קק”ל סקר העדפות בקרב הציבור המגיע לחניונים בצפון. תוצאות הסקר הראו על שביעות רצון מהחניונים אך גם רצון מצד הציבור לשדרג את החוויה במקום.

מנהלת מחלקת קהילה ויער שמעונה סבג דרעי: “מסגרת הצילום מעשירה את החוויה התיירותית של המבקרים במצפה אורי. זה עוד נדבך שמייצר אינטראקציה ומעודד את המבקרים להצטלם ולשתף את התמונות. משפחת סמואלוב התרגשה ושמחה לשמוע על המיזם שימשוך למקום עוד מבקרים”.

מנהל מרחב צפון בקק”ל ד”ר עמרי בונה בירך על היוזמה המטפחת את המקום ומייצרת מרחב טבע ופנאי משודרג. בקרוב תוצב עמדת צילום דומה באגמון החולה עם מיתוג שמתאים לאגמון.

צילום: קק”ל