פלאשים בגליל: התחלות חדשות והרבה הנאות

כדורגלן ששלף טבעת, דור העתיד של המוסיקה, אלה ועוד מחכים לכם בפינה הכי פלאשים בגליל.

תמונת השבוע: קובי כהן
מקרית שמונה מתמיד על מסלול הריצה בטיילת בקרית שמונה, דבר שסולל את דרכו (בריצה או בנסיעה ברכב, זו כבר החלטה שלו) למתחם “גן הצפון”, לארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה הכי חמה בצפון.



זה קרה באמצע השבוע, באחד מחופי הים של חיפה: הכדורגלן דניאל טויזר – נציג הגולן בבני סכנין, כרע ברך ושלף טבעת, אלמוג בן עזרא – בת זוגו בשבע השנים האחרונות, כמובן שאמרה כן. מזל טוב לזוג המאושר.



עוברים לזוג מאושר מקרית שמונה, הכדורגל אסף פחימה ואשתו אביה – שהגיחו לנופש קצר ולעניין בהרצליה, שתרם לרמת האנרגיה.



כדורגלני קבוצת ותיקי “בניטה” קרית שמונה והמאמן זאביק זוויגי ערכו באמצע שבוע ערב צוות לקראת העונה החדשה בליגה לותיקים, שאותה הם מקווים לסיים עם תואר אליפות.



קבוצות טריאתלון גליל עליון ירדו לכנרת, ליום גיבוש ספורטיבי תוך שמירה על ההנחיות. המאמן יואב ביטון סיפק תמונת ניצחון.



אמצע השבוע, אולפני רדיו “קול הגליל העליון” – קיבוץ עמיר: חן בק אירחה בתוכניתה המצוינת “נקודת חן” את אנשי האקדמיה למיוזיק פורם מקיבוץ דפנה, מורן קויפמן – המנהלת המקצועית והחניך הראשון שהצטרף לאקדמיה בשנת 1999 – סהר הורביץ, שמשמש בשנים האחרונות כמאמן באקדמיה.



בקבוצת ריצה גליל עליון ערכו מסיבת סיום מימית, שכללה הפעלה אטרקטיבית עם ליאור שלף מ”דרך השלף”.



הזמרת מיקה משה – המתגוררת בהרחבת קיבוץ כפר בלום, אירחה את חבריה בפרויקט “בית הספר למוסיקה” ליום כיף צפוני, שכלל איך לא – גם שייט קייאקים בקייאקי כפר בלום.



כוח נשי. קבוצת הנשים “סאפ סיסטרס” הגיעו לחוות סאפ על הירדן באתר “אינדי פארק” במפגש התעלות בירדן.



רשת קונדטוריות האיכות “רולדין” הגיעה לקרית שמונה. להשקת הסניף בשדרות תל חי 77 הגיעו אנשים רבים תושבי קרית שמונה והגליל העליון על מנת לאחל בהצלחה ולענג את בלוטות הטעם, בהם גם ראש עיריית קרית שמונה – אביחי שטרן, ורעייתו – אור.



שישי פחימה – שפתח את סניף רולדין יחד עם שותפו העסקי, שי אזולאי, הודה באופן אישי לראש העיר על הגעתו לסניף. בהזדמנות זו, נאחל ברכת הצלחה ופרנסה טובה לשישי פחימה ושי אזולאי.