פלאשים בגליל: מותחים את הגבולות

אז נכון שפקששנו קצת עם הזמנים, אבל גם אם זה באיחור – הכוונה היא טובה. פינת “פלאשים בגליל” נוספת כבר באוויר.

תמונת השבוע: אלדד דיניסמן – שופט הכדורסל הידוע מקיבוץ שניר, נצפה ביום שישי האחרון עם אהובתו משכבר הימים, רעייתו אורית, כשהם מכבדים בנוכחותם את יום ההליכה הבינלאומי. המטרה הבאה: להגיע בהליכה (אפשר גם במכונית ועל אופניים) למתחם “גן הצפון” – שם תצפה להם ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה הכי חמה בצפון.



אלון זיו – מאמן קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, חגג בשבוע שעבר יום הולדת 44 בחוג חברתי מצומצם ועם האישה, מיטל. צוות האתר מאחל למאמן המצליח המון מזל טוב והרבה אושר, בריאות והצלחה.



הכדורגלן רותם חטואל מהפועל באר שבע, הנציג של חצור בליגת העל, שומר על ההנחיות גם בנתב”ג – רגע לפני שהמריא עם קבוצתו למשחק מול ניס, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופאית.



קרן חמו – מהמושבעות שבקרב אוהדי ואוהדות עירוני קרית שמונה, שומרת על כושר שיא. גם מסלול הטיילת יעיד על כך.



זהבה שבת – גיא אוהדת מושבעת של הקבוצה, ממשיכה להתייצב בכל פעם שנקראת אל הדגל – ואנחנו מצדיעים לה.



מאמן הכדורגל הצפתי, ג’קי מלול, פגש בשבוע שעבר את סמנכ”ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, שהגיע לביקור ברשויות מקומיות בגליל העליון.



יורם ממן – סגן ראש עיריית קרית שמונה ומחזיק תיק הספורט, נועד בשבוע שעבר עם שר התקשורת, יועז הנדל. תמונה למזכרת מתבקשת.



רז גל – סוכן הכדורסלנים הידוע והזוכה המיתולוגי בתוכנית הריאלטי “המרוץ למיליון”, הפגין אבהות לדוגמא באחד מימות השבוע שעבר, תעיד על כך הבת, רפאל.



טל חדד – הכדורסלן הצפתי של הפועל כפר סבא, הגיע לביקור מולדת ונצפה במוזה אידיאלית.



עמית בן זקן – בעבר כדורגלן מוכשר במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, הולך בעקבות האחות הידועה והמוכשרת – עדן, השבוע הוא הוציא סינגל בכורה רשמי – “שמיים לא שלי”, ואנו מאחלים לו המון הצלחה וגם מעניקים לכם אפשרות להאזין לזמיר החדש מקרית שמונה.