צעירים בפעולה: הגביע במוקד

בסופ”ש הקרוב יעמדו משחקי גביע המדינה במוקד הפעילות במחלקות הנוער. על כך בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה בגזרת מחלקות הנוער. אז אחרי סופ”ש שעבר, שהיה הראשון מזה כתשעה חודשים עם פעילות מלאה בכל הליגות הצעירות ובכל הגילאים, בסופ”ש הזה מורידים הילוך. בסופ”ש הקרוב מרבית המשחקים שייערכו הם במסגרת גביע המדינה, מפעל שממנו יש קבוצות צעירות שכבר נשרו, רובן יהיו בפגרה בסופ”ש הקרוב ואחרות יקיימו משחקי השלמה. על כך בכתבה הבאה.

משחקי יום שישי

עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ג’ – שפתחה עונה עם הפסד 4:3 במשחק ליגה מול בני סכנין, תארח את מכבי באר שבע – שמשחקת במחוז שפלה, שנחשב לאיכותי פחות מזה של קרית שמונה. מכבי באר שבע תגיע בנסיעה ישירה מבירת הנגב, דבר שעשוי להשפיע על רמת הריכוז והעירנות של שחקניה – אך כמובן שאין זו ערובה לניצחון של קרית שמונה.

הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים א’ – שהחלה את דרכה במחוז צפון עם ניצחון מרשים 2:3 במשחק החוץ מול צעירי סכנין, תארח בשעה 12:30, באצטדיון העירוני, משחק ליגה מול מכבי נהריה – שהחלה את העונה עם ניצחון בשיעור 0:10. בהחלט אתגר גדול צפוי לשחקנים של ג’קי מלול.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ – שכבשה 24 שערים בשני משחקיה הראשונים, תארח למשחק ליגה את הפועל דיר חנא, בשעה 12:30.

בני ממב”ע

קבוצת נערים ב’ – שפתחה את העונה עם ניצחון גדול 1:6 על הפועל עירוני צפת, תארח למשחק ליגה את הפועל מרום הגליל – שפתחה עונה עם ניצחון 0:2 על צעירי כפר קנא.

רוצים להמשיך לכבוש בקצב. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



עירוני קרית שמונה – משחקי השבת

קבוצת נערים א’ – שחזרה למשחקי ליגת העל עם ניצחון 1:3 על הפועל רמת השרון, שמעמיד את מאזנה על 2 ניצחונות ו-2 הפסדים, תארח בשעה 11 את עירוני נשר – שמאזנה עומד על 3 נקודות בארבעה משחקים. משחק בין קבוצות ברמה די שקולה. קרית שמונה עד כה השיגה נקודות במשחקי הבית – הפעם היא תקווה להשיג עליה לשלב הבא

קבוצת הנוער, שחזרה עם ניצחון 0:1 לליגת העל וכבשה את המקום השני בטבלה, תקווה להמשיך את מסע ההצלחות ולרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות, כשתתארח אצל הפועל רמת השרון – שמדורגת בתחתית הטבלה.

עירוני קרית שמונה – משחק גביע ביום ראשון

קבוצת נערים ב’ – שהחלה את דרכה בליגה הארצית עם ניצחון 0:2 על הפועל עכו, תארח שכנתה של יריבתה מהשבוע שעבר – הפועל מטה אשר, שמשחקת במחוז מפרץ. קרית שמונה עשתה בעונה שעברה דרך מרשימה בגביע המדינה והדיחה קבוצות מובילות בקנה מידה של השנתון כמו הפועל חדרה ומכבי נתניה. אם היא רוצה לעשות שוב קמפיין מוצלח בגביע המדינה, היא צריכה להתייחס ברצינות גדולה למשחק הקרוב.

רוצים לעשות דרך ארוכה בגביע גם העונה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה