כדורגל: הנוער והנערים שובצו לליגות

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום את לוחות המשחקים בשנתוני הנוער והנערים. היכן ישחקו קבוצות האזור? על כך בכתבה זו.

קבוצות הנוער ונערים א’ של עירוני קרית שמונה, שהן היחידות מקרב קבוצות מחלקות הנוער בגליל העליון ובגולן המשחקות בליגות העל, התחילו עונה לפני שבועיים – כל זאת בעוד יתר קבוצות הכדורגל הצעירות מהמרחב אינן ידעו באיזו ליגה הן ישחקו. היום השלימה ההתאחדות לכדורגל חלק מהפאזל, כשפרסמה את שיבוץ משחקי ליגות הנוער והנערים השונות, שייצאו לדרך בסופ”ש הבא.

במחוזות צפון בשנתוני נערים א’ ונערים ב’ יהיו מספר קבוצות מהאזור, דבר שבהחלט יוסיף לפיקנטריה.

רוצים לעלות לליגת העל. קבוצת נערים ב’ של קרית שמונה



עירוני קרית שמונה: קבוצת נערים ב’ תשחק גם העונה בליגת המשנה – ארצית צפון. במחזור הפתיחה היא תארח את מכבי חיפה/נהלל. קבוצת נערים ג’ שובצה במחוז חוף והיא תתארח במחזור הפתיחה אצל בני סכנין.

הפועל עירוני צפת: קבוצת נערים א’ שובצה במחוז צפון והיא תתארח במחזור הפתיחה אצל צעירי סכנין. קבוצת נערים ב’ תארח את מ.ס דבוריה.

הפועל מרום הגליל: קבוצת הנוער שובצה במחוז צפון 1 גם העונה. במחזור הפתיחה של הליגה, במחזור הפתיחה מצפה לקבוצה משחק ביתי מול הפועל בועיינה. קבוצת נערים ב’ שובצה במחוז צפון והיא תארח במחזור הפתיחה את צעירי כפר כנא.

בני ממב”ע: קבוצת הנוער תפתח עונה שניה בליגה הארצית, את העונה היא תחל במשחק ביתי מול הפועל בית שאן. קבוצת נערים ב’ שובצה למחוז צפון ובמחזור הפתיחה תארח את בני מראר – המייצגת כפר עם צביון דרוזי.

בני טובא א-זנגריה: רק קבוצת נערים א’ תייצג העונה את המועדון בגזרת מחלקות הנוער. הקבוצה שובצה במחוז צפון ובמחזור הפתיחה היא תארח את מ.ס ג’דיידה-מאקר.

מ.ק קצרין: את מחלקת הנוער ייצגו בעונה הקרובה קבוצות בשנתוני ילדים א’ וילדים ב’ בלבד.

העונה הם יתפצלו בין שתי קבוצות הנערים של צפת. כדורגלני קבוצת נערים ב’ של צפת בעונה שעברה