כדורסל: קבוצות השרון על הפרק

קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון ייפגשו ביממה הקרובה קבוצות מהשרון, עם תקוות לניצחונות לשיפור עמדות בצמרת.

קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון ניצבות בישורת האחרונה לפני משחקי הפלייאוף העליון. קבוצת הגברים תתארח הערב (שני),בשעה 20:30 אצל בני הרצליה, בעוד שקבוצת הנשים תארח מחר (שלישי), בשעה 19:00, את עירוני נתניה. זרקור לקראת המשחקים, בכתבה זו. בתחתית הכתבה, קטעי וידאו עם תקצירי המשחקים הקודמים בין קבוצת הגברים לבני הרצליה.

נתחיל עם מה שקל”ב – משחקה של קבוצת הנשים, שייערך מחר באולם “דנציגר” בקרית שמונה. שלושה מחזורים לתום העונה קבוצת הנשים מדורגת במקום השלישי בטבלה, בלי סיכויים לסיים גבוה יותר, אך עם סיכויים לסיים עונה במקום הרביעי – שכן היא מקדימה בנקודה אחת את הפועל מג’דל כרום. עירוני נתניה, שמדורגת במקום ה-11 בטבלת הליגה הלאומית, לא היוותה יריבה קלה במשחק בסיבוב הראשון, שהסתיים בניצחון 47:55 לזכות הגליל. שחקניות הגליל מגיעות כפייבוריטיות למשחק, אך יודעות ששאננות עלולה לעלות ביוקר. הכניסה למשחק חופשית. תמיכת הקהל חשובה.

צריכות את התמיכה שלכם מהיציע. שחקניות הפועל גליל עליון והצוות המקצועי



קבוצת הגברים מתייצבת למשחק הערב לאחר שני ניצחונות חשובים על הפועל חולון והפועל חיפה, שמקרבים אותה לקראת סיום עונה במקום החמישי. ארבעה ימים לפני משחק חצי גמר הפיינל פור של הליגה הבלקנית מול עירוני נהריה ושישה ימים לפני גמר פוטנציאלי. היריבה הערב, שהיא גם מחזיקת הגביע, מתייצבת למשחק אחרי שהתוודעה אמש על הפסדה של הפועל חולון להפועל ירושלים – כך שניצחון יוכל לעזור לה להבטיח סיום עונה במקום השלישי. גליל שואפת לנצח ולהבטיח את המקום החמישי, שיושג גם אם תפסיד הקבוצה במשחק הערב ובמשחק מול מכבי ת”א – זאת במידה והפועל חיפה לא תנצח את שני המשחקים שנותרו לה עד הפלייאוף. בסיבוב הראשון גליל ניצחה בביתה 74:90 את הרצליה, שניצחה בחודש שעבר 72:79 את גליל עליון, במשחק שהיה צמוד לכל אורכו – וזאת למרות יום קליעות לא טוב מקו העונשין. במשחק האחרון שתי הקבוצות קלעו באחוזים רעים מחוץ לקשת, גליל שילמה ביוקר על 15 איבודי כדור – שעלו לה בספיגה של 23 נקודות.

גליל תצטרך להיות יותר מרוכזת כשהכדור בידיה וכמובן בניסיונות הקליעה, וכמובן לתת דגש על משחק ההגנה, כדי לנצח. גליל תצטרך לתת דגש על הצרת צעדיהם של שני שחקניה המפתח של הרצליה: הגארד כריס באב – שמעמיד ממוצע של 18 נקודות למשחק, והסנטר צינאנו אונוקו – שעומד על ממוצע מרשים של 15.4 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק.

צריכים אתכם גם הערב וגם ביום שישי בנהריה. שחקני הפועל גליל עליון וקהל האוהדים (צילום: גיל נוימן)



המשחק ייערך באולם “היובל” בהרצליה ויועבר בשידור ישיר בערוץ 59. רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר “לאן”

בואו לעודד את הקבוצה ביום שישי הקרוב, במשחק מול עירוני נהריה בשלב חצי גמר הפיינל פור של הליגה הבלקנית. המשחק ייערך בשעה 14:00, אחריו ייערך חצי הגמר השני בין מכבי חיפה לפ.צ בלקן. רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר משרד הכרטיסים ברק.

המשחק בין גליל להרצליה בחודש שעבר (בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)

משחק הניצחון של הגליל על הרצליה בסיבוב הראשון (בשיתוף ערוץ הספורט ומנהלת ליגת העל)