כדורסל גברים: צפו בהפסד הגליל בהרצליה

הפועל גליל עליון נחלה הפסד 81:77 בהרצליה. הפנים לפיינל פור הבלקנית ביום שישי.

כחודש לאחר שנחלה הפסד מאכזב במשחק החוץ מול בני הרצליה, שבה הערב הפועל גליל עליון לאולם “היובל” בהרצליה, במטרה לזכות בניצחון שיבטיח לה את המקום החמישי בבית העליון, בעוד שהקבוצה המארחת שאפה לנצח ולהתקבע במקום השלישי. היה זה משחק שבו שחקני הגליל רדפו רוב הזמן אחרי הקבוצה המארחת, שצעדה ביתרון 21:25 בתום הרבע השני, 40:43 בתום הרבע השני – שהסתיים עם סל שדה של אייק איירבו ושלשה של נמרוד לוי, 59:63 בתום הרבע השלישי ובסיום ניצחון 77:81, זאת לאחר שגליל כבר צעדה ברבע האחרון ביתרון 65:68 במהלך הרבע האחרון.

שתי החמצות מקו העונשין של אייק איירבו, דקה לתום המשחק, מנעו מגליל להשוות את התוצאה. איירבו כיפר על כך עם סל ונקודת עונשין, שצימקו את יתרון הרצליה ל-77:78, אך שלשה הרצליינית כ-9 שניות לסיום חרצה את גורל המשחק. הפועל גליל עליון תצטרך לקוות להפסד של הפועל חיפה באחד משני המשחקים הקרובים, כדי להבטיח את סיום שלב הבית העליון במקום החמישי. תקציר וידאו של המשחק מהערב בתחתית הכתבה.

המצטיין בשחקני הגליל הערב. גבי צ’אצ’שוילי



הפועל גליל עליון סבלה היום מנחיתות קלה באזור הצבע, קטפה 36 כדורים חוזרים – לעומת 41 שקטפה הרצליה, אם כי גליל קלעה 17 נקודות מהזדמנות שניה – 3 יותר מהרצליה.  ביתר הפרמטרים המספרים שקולים למדי.

גבי צ’אצ’שוילי הצטיין במדי הגליל עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים – וכל זה ב-22 דקות. נמרוד לוי לא היה במיטבו וסיפק ב-30 דקות משחק – 7 נקודות ו-5 ריבאונדים. כארם משעור המשיך לאכזב – כשב-10 דקות משחק לא קלע ולו נקודה אחת ואיים רק פעם אחת על הסל. יתר הקלעים: ברייס וושינגטון – 13, אייק איירבו – 12 (7 אסיסטים), שאבון לואיס ודי.ג’יי קנדי – 10 כ”א, איתי מושקוביץ – 6, אייזיאה אייזנדורף – 3.

בואו לעודד את הקבוצה ביום שישי הקרוב, במשחק מול עירוני נהריה בשלב חצי גמר הפיינל פור של הליגה הבלקנית. המשחק ייערך בשעה 14:00, אחריו ייערך חצי הגמר השני בין מכבי חיפה לפ.צ בלקן. רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר משרד הכרטיסים ברק.

צריכים אתכם בנהריה בהמוניכם

תקציר המשחק מהערב בשיתוף מנהלת ליגת העל וערוץ הספורט