כדורגל: לחזור מהשרון עם ניצחון

עירוני קרית שמונה תתארח אצל קבוצת התחתית של הפועל חדרה, במטרה לזכות בניצחון שיחזק את מעמדה במרכז הטבלה.

יממה אחרי שהתבשרה על אפס קורונה בשורותיה תתייצב עירוני קרית שמונה, בשעה 18:45(שידור ישיר בערוץ 58), באצטדיון בנתניה, למשחק חוץ מול הפועל חדרה – קבוצה שאותה היא לא ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים (1:1 במשחק הקודם). חדרה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה, מרוחקת נקודה אחת ומשחק עודף מחוף מבטחים. קרית שמונה ירדה אמש למקום השביעי בטבלה, אך תוכל לחזור אליו אם תנצח את חדרה – ובכך תהיה עם יתרון של נקודה ומשחק חסר לעומת מכבי נתניה ועם יתרון של 4 נקודות על בית”ר ירושלים.

הפועל חדרה אמנם מדורגת בתחתית הטבלה, אך חשוב לזכור שזו קבוצה שבתחילת העונה הייתה מושבתת למספר שבועות בגלל תחלואת קורונה. מדובר בקבוצה התקפית, שבמשחקים האחרונים שילמה מחיר יקר על חוסר חדות ליד שער היריבות. חדרה שיחקה 16 משחקים (קרית שמונה 15) והיא כבשה 15 שערים, בעוד שקרית שמונה היא הקבוצה שבמשחקיה הובקעו הכי מעט שערים – 12 שערי זכות ו-12 שערי חובה, זהו המאזן.

קרית שמונה מאוד מאוכזבת מהתפוקה ההתקפית ולא מן הנמנע שהערב נראה שינויים בהרכב בחלק הקדמי. קרית שמונה תצטרך להיות הערב הרבה יותר מרוכזת במשחק ההגנה, של היה במיטבו בשבת האחרונה ואפשר לבית”ר ירושלים להבקיע שני שערים די קלים, שסללו את דרכה של הקבוצה מהבירה לניצחון, במשחק שבו קרית שמונה הרבתה ליזום – אך מיעטה לייצר תעסוקה לשוערה בעבר, איתמר ניצן. כמובן שגם בחלק הקדמי דרוש שיפור גדול, כשהדברים במיוחד מכוונים ללוסיו מרינאו, “אקס” חדרה, שיפגוש הערב חלק מחבריו מהעונות הקדומות. שחקני המפתח של הפועל חדרה הם הקשר מקסים פלקושצ’נקו וגוסטבו מרמטיני – קשרים המרבים לאיים על שער היריבות והחלוץ מרשל אודה – שהוא גם פקטור מרכזי במשחק הגובה. בהתקפת חדרה עשוי לעלות בהרכב גם החלוץ שובל גוזלן, “אקס” קרית שמונה. 

זמן לחזור לחדות. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)