תיכון

להגשים חלום מתוק בדנציגר
ניסוי מוצלח ביצירת דבש של מגמת ביוטכנולוגיה בתיכון “אורט דנציגר”...
מפחיד להיות סגור
הסרט “תברחי” שהופק על ידי תלמידי מגמת קולנוע בבית הספר...
הפודטק מתחיל בבית הספר
תלמידים מכיתה ט' 9 מבית הספר דנציגר בקרית שמונה עלו...

אינדקס חינוך וקהילה

למכללה האקדמית צפת מסורת ארוכה של טיפוח היחס האישי בין סגל המכללה והסטודנטים. אגודת הסטודנטים פועלת למעורבות חברתית של הסטודנטים ולקמפוס תוסס. כמו כן מציעה המכללה פתרונות דיור הולמים במעונות לסטודנטים ומלגות לזכאים. במכללה שפע תוכניות לימוד לתואר ראשון ומגוון רב של מסלולי לימוד לתואר ראשון B.A רב-תחומי, בחסות אוניברסיטת בר-אילן.
טעים להכיר, מסעדת אסתריקה בקריית שמונה. המסעדה שלנו ממוקמת באיזור תעשייה דרומי קריית שמונה (מול קאר סנטר) במקום אווירה חמימה ונעימה עם מקומות ישיבה בתוך המסעדה ובמרפסת שמש ססגונית ומלבלבת. אז מה מחכה לכם בתפריט של אסתריקה? כריכי בוקר ★ קפה ★ כריכי בוטיק בשריים ★ מנות צמחוניות ★ מנות טבעוניות ★ פסטות ★ שקשוקה ומגוון מנות עשירות עם רטבים הנעשים בעבודת יד. הכריכים שלנו מוגשים עם לחמים מיוחדים הנעשים בעבודת יד תוצרת מאפיית הבית שלנו "נחלים אופים". תבואו, יהיה טעים.
אורן תכשיטים הינה חנות לתכשיטי זהב, כסף ויהלומים הכוללת טבעות, שרשראות, שעונים, עגילים ועוד תכשיטי אופנה וקבלה של מיטב המעצבים. בחנות תזכו ליחס אדיב ותוכלו לבחור לעצמם או לאהובים עליכם מתנות מהמגוון הרחב של התכשיטים.