כדורסל: מסתדרים בשלישיות

קבוצות הליגה הלאומית מצאו פתרון יצירתי לחזרה לאימונים. פרטים בכתבה הבאה.

כשבועיים מרגע שהודיע משרד הבריאות על הפסקה של פעילויות הספורט בענפים השונים, מגיעה לה בשורה ממנהלת הליגה הלאומית בכדורסל – הליגה שבה משחקת הפועל גליל עליון. לאחר שבסופ”ש האחרון 12 מ-13 קבוצות ליגת העל נרשמו לליגה הבלקנית, על מנת להשתייך למסגרת בינלאומית שתאפשר המשך של קיום האימונים, מגיעה לה הבלחה ממנהלת ליגת המשנה. קבוצות הליגה נרשמו לטורנירים של שלישיות שמארגנת פיב”א – צעד שיאפשר לקבוצות הליגה הלאומית לשוב להתאמן.

בהודעה מטעם מנהלת הליגה נמסר: “לאור מצב התחלואה הקשה בישראל ולאור העובדה כי לא נראה פתרון שיסדיר חזרה לאימונים בעתיד הקרוב, קבוצות הליגה הלאומית נרשמו לטורנירים הבין לאומיים של פיב”א ב-3X3. כל קבוצות הליגה הלאומית אהבו את הרעיון ומאתמול החלו ברישום השחקנים לטורנירים השונים. כזכור, ענף 3X3 צובר תאוצה בשנים האחרונות והוא נחשב לענף אולימפי. בעבר ייצגו שחקנים אשר משחקים בליגה הלאומית את נבחרות ישראל בטורנירים השונים. בקרוב תצא הודעה בנוגע לשחקנים שנרשמו לטורניר ומה יהיה הרכב הקבוצות”.

עוגן יוחננוב, יו”ר מנהלת הליגה הלאומית, התייחס למפעל החדש: “אני שמח שמצאנו פיתרון יצירתי ומאוזן אשר מקובל על כולם ומאפשר לכלל הליגה להתאמן ללא יוצא מן הכלל. מנהלת הליגה הלאומית תמשיך לפעול לטובת הקבוצות בשקט ובשיקול דעת, והכל על מנת לייצג את הקבוצות נאמנה. אני מאחל בהצלחה לקבוצות”. 

מחכים לחזרה לאימונים. שחקני הפועל גליל עליון