תנופת בניה בחצור

פרויקט “נאות חצור” קרוב לסיום וראש המועצה, שמעון סויסה, בהחלט שבע רצון.

חצור הגלילית ממשיכה להוות מרכז הנדל”ן של הגליל בפרט והצפון בכלל. בימים אלו משלימה חברת ‘נאות חצור’ את הפרויקט בליבו של הישוב הגלילי עם בניית 2 בניינים המשלבים בין מסחר, משרדים ומגורים. הבניינים כוללים 25 דירות 4/5 חדרים, של 100, 103, 108 מ”ר בנוי כאשר לכל בית נוספה גם מרפסות,  חניון תת קרקעי ראשון ויחיד בחצור עם חניה לכל דייר, מעליות, לובי וכו’.

הפרויקט אותו מוביל עמי מלכה מיועד בשלב זה להשכרה בלבד כאשר בעלות של 3,600 ₪ לחודש מקבלים הדיירים גם תחזוקה לבניין ללא צורך בתשלום וועד וכו’. ראוי לציין כי כבר לפני מספר חודשים כל הדירות הושכרו והצפי הינו לאכלוס בתוך כחודש ימים.

מתחת לבתים, הוקם מתחם חנויות ומשרדים שיעניק שירות לדיירים ולכלל תושבי חצור הגלילית עם 800 מ”ר כאשר השטח היחיד שנותר להשכרה בפרויקט כולו הינו יחידה אחת של 165 מ”ר.

“אנו נמצאים בישורת האחרונות של אחד הפרויקטים המשמעותיים בחצור הגלילית” סיפר עמי מלכה, “בנינו באיכות גבוהה בלב חצור הגלילית- רוב הפרויקטים היום מתמקדים באזורים החדשים ואנחנו החלטנו לבנות ולחדש בלב הישוב בבניה המשלבת מסחר ומגורים ברמה גבוהה. אני יכול לומר שיש ביקוש אדיר לחצור הגלילית, הדירות נחטפו במהירות והישוב נמצא בנופה אדירה”.

ראש מועצת חצור הגלילית שמעון סויסה ציין: “אני מברך על כל פרויקט, יזמות והשקעה התורמים לפיתוחה של חצור הגלילית הנמצאת בתנופה אדירה גם בתחום הנדל”ן. הפרויקט מאפשר מגורים בלב הישוב בבניין חדש ומפואר ונותן מענה גם לשוק השכירות. משמח אותי לראות יזמים ומשקיעים מצביעים ברגליים ומביעים אמון בחצור הגלילית”.

פרויקט “נאות חצור” (צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית)