כדורגל: כשתוצרת בית עושה הבדל במשחק העונה

עירוני קרית שמונה חוגגת ניצחון 0:2 במשחק העונה מול עירוני טבריה, למרות מחצית שלמה עם 10 שחקנים. צמד של יאיר מרדכי עשה את ההבדל

עירוני קרית שמונה עשתה הערב צעד ענק לחזרה לליגת העל. לעיני קהל רב משני הצדדים “אירחה” הערב מוליכת טבלת הלאומית את עירוני טבריה – שדורגה במקום השני בטבלה, שאותה היא הקדימה בנקודה אחת, למשחק על כל הקופה. קרית שמונה לא סיפקה תצוגת כדורגל מרשימה, אך במבחן התוצאה עמדה ועוד איך, ניצחון 0:2 מעניק לה יתרון של 4 נקודות על פני עירוני טבריה, שירדה למקום השלישי בטבלה, כל זאת כשנותרו בקופה עוד 9 נקודות.

צעד ענק לליגת העל. שחקני קרית שמונה חוגגים (צילום: אתר גליל עולה)

עירוני קרית שמונה לא הטיבה לשחק. למזלה, יכולת טובה של השוער, אסף צור, סייעה לה לשמור על רשת נקיה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הבלם, שי בן דוד, ספג כרטיס צהוב שני, לאחר שביצע עבירה ללא כדור בשחקן יריב – מה שהביא לפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה ביצע בצורה רעה הקשר הארגנטינאי, פרנקו מזורק, שבעט בעיטה חלשה שהחמיצה במעט את מסגרת השער.

קרית שמונה עלתה למחצית השניה עם עשרה שחקנים, מטבע הדברים שמה דגש על משחק ההגנה, אך קרית שמונה שלפה “אס” מתוצרת בית מהספסל, שחקן ההתקפה המוכשר – יאיר מרדכי, תושב קרית שמונה המפונה למרכז הארץ, שכבש צמד שערים, שסללו את הדרך לניצחון 0:2. בדקה ה-74 בעיטה חופשית מצוינת מכ-20 מטרים, לא עוצמתית אך מדויקת לפינה הקרובה, העניקה לקרית שמונה יתרון 0:1. בדקה ה-90 התקפה מתפרצת של קרית שמונה הסתיימה בבבעיטה מהרחבה לרשת – 0:2 ענק לקרית שמונה, שמצויה בדרך הבטוחה לחזרה לליגת העל.

יש סיבה להאמין בתוצרת בית. יאיר מרדכי (צילום: מדיה מנהלת הליגות)