פלאשים בגליל: חוגגים בדרכם

כמדי שבוע פינת “פלאשים בגליל” חדשה עם פוקוס על אנשי הספורט מהגליל והגולן.

תמונת השבוע: שישי האחרון, מגרש הדשא בקיבוץ עמיר. קבוצת הגברים של מועדון רוגבי גליל עליון אירחה את קבוצת ממוטות רמות מנשה למשחק אימון, שבסיומו  שחקן הגליל, רביד ברוך בן ה-46, החליט לחזור לילדות ולבצע גלגול על הדשא. בהחלט שווה ארוחה מפנקת מתנת “צ’יז” פיצה – האיטלקיה החמה ממתחם גן הצפון.



טרנד השמפים חזק מאוד בקבוצת הרוגבי הגלילית. קבלו את הפרזנטורים מימין לשמאל: גיא טבצניק,הקפטן ואז תמיר קרמר,יניב גרטי,יוחאי נוריאל וארז בן הרוש



ימים של ימי הולדת בקבוצת הכדורגל של עירוני קרית שמונה. מתחילים במזל טוב גדול לשחקן ההתקפה אופיר מזרחי, שחגג בשבת האחרונה יום הולדת 27 בחיק המשפחה האוהבת.



מזל טוב גם לבלם אורי דהן – שחוגג היום יום הולדת 21 ונצפה בשבוע שעבר במפגש העצמה עם הכדורגלן הצפתי המוכשר נועם שמש מקבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה.



שישי לפני שבוע וחצי: קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת בכדורגל עשתה מאושרת את דרכה ממשחק החוץ מול צעירי סכנין, לאחר שניצחה 2:3. 

בשישי האחרון אירחה קבוצת הנערים הצפתית את מכבי נהריה וזכתה לתמיכה מהיציע מכדורגלנית העבר ויקי אלקבץ כהן – מחזיקת תיק הספורט בעיריית צפת, האוהדת מספר 1 של קבוצות המועדון.




ראשון שעבר, האצטדיון בנתניה: נמרוד מלכה – האוהד המושבע של עירוני קרית שמונה והבעלים של “אנימל” קרית שמונה, נפגש בסיום המשחק עם שוערה הגלילי של מכבי נתניה, דני עמוס – “אקס” קרית שמונה, וזכה ממנו לחולצת שוער מימיו בנבחרת ישראל. בכך עלה מתקרב אוסף חולצות הכדורגל של נמרוד מלכה ל-300 חולצות – והיד עוד נטויה.

אחד מימות השבוע שעבר, אור שוורץ – מאמן הכושר המצוין של כדורסלני הפועל גליל עליון, שעושה חיל גם בתחום האימונים האישיים עם ספורטאים וכמורה לחינוך גופני, לקח בשבוע שעבר חברה טובה ליום כיף.

סופ”ש האחרון, במרחבי הגליל העליון. כדורסלן העבר של הפועל גליל עליון, ארז חזן וחבר משכבר הימים מצאו להם זמן איכות לרכיבת סוסים.

ימית זהבי – המנהלת המסורה של קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ואחראית קשרי הקהילה של מחלקת הנוער, תפסה לה קצת שמש יחד עם חברתה מאיה בן טוב, בעיצומו של יום עבודה במפעל להבות מיגון, בקיבוץ להבות הבשן.