כדורסל: צפת בסכנת ירידה לארצית

התבוסה שנחלה הערב הקבוצה במשחק מול בני כפר קאסם מסבכת את הקבוצה קשות במאבק כנגד הירידה לארצית

*. צילום: לילך וייס-רוזנברג (מנהלת ליגה לאומית winner)

מ.ס “דניאל” צפת הסתבכה קשות הערב במאבק כנגד הירידה מהליגה הלאומית. הקבוצה של יוסי בונן נחלה תבוסה שניה ברציפות, הפעם 92:67 במשחק החוץ מול בני כפר קאסם. אם צפת לא תנצח את שני משחקיה הקרובים מול מכבי מעלה אדומים בחוץ ולאחר מכן את א.ס רמת השרון במשחק ביתי, הרי שייגזר גורלה לרדת לליגה הארצית. מכאן לדיווח מהמשחק הערב המגיע מדוברות מנהלת ליגה לאומית winner.

הרבע הראשון היה שקול, אך לקראת סופו הביתיים נטלו את ההובלה וסיימו אותו ביתרון 16:19. המומנטום נמשך לרבע השני שנפתח ב-5 נקודות רצופות של הביתיים שעלו ל-16:24. איתי גליק השאיר את האורחים במשחק עם שתי שלשות אבל גם אפי טיומקין קבר שלשה – 24:30. גם פסק זמן של יוסי בונן, מאמן צפת, לא עצר את בני כפר קאסם שעלתה ליתרון שיא 29:39. ניתאי רוזנברג קבר שלשה מהפינה אבל יובל מיכאלי ענה בשלשה שקבעה 34:42.

המצב קשה וסבוך. שחקני צפת


לא הרבה השתנה ברבע השלישי בו הקבוצה של חנן הירשוביץ המשיכה לקלוע באחוזים גבוהים מהשלוש ובעיקר היה נראה שרוצה יותר מהיריבה שלה – 53:70 אחרי שלשה ועבירה על הבאזר של שלומי הרוש. לא הרבה השתנה ברבע האחרון שהיה לפרוטוקול בלבד.

קלעו לצפת: תומר כהן 19 נק’, דניאל קופרברג 15 נק’, איתי גליק 11 נק’, עומר חממה 8 נק’, ניב אבידן 6 נק’, יובל מיכאלי ואופק בן יעקב 3 נק’ כ”א, דביר אוחנה 2 נק’.

הוביל את רשימת הקלעים, אך לא הוביל את הקבוצה לניצחון