כדורגל: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע זכתה באליפות הצפון

הקבוצה שמודרכת ע”י באסל קדמאני הבטיחה את הזכייה באליפות והיא סוללת דרך למועדון למקום בליגה הארצית בעונה הבאה

*. מאת: ענאן עמאשה
צילום: סולאף רבאח

קבוצת הנערים ב׳ של בני ממב”ע הגולן עלתה לליגה הארצית. הקבוצה של הכפרים הדרוזים מהגולן ניצחה בסופ”ש בתוצאה 1:5 את הפועל דיר חנא משערים של תיאם רבאח, ליאן טרביה, ראם איוב, נוואר רבאח וג’ואד אלכחלוני, וכך הבטיחה הקבוצה את עלייתה לליגה הארצית לפני סיום העונה במשחק אחד. הניצחון הושג בעיצומו של חג נבי שועייב של העדה הדרוזית, כך שהשמחה הייתה כפולה.

יש לציין שמאמן הקבוצה הוא באסל קדמאני שגם משחק כקשר בקבוצת הבוגרים והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער הוא וג’די אלקיש. הקבוצה השיגה 19 נצחונות ושתי תוצאות תיקו מאז תחילת העונה וללא הפסדים. ראוי לציין, כי הקבוצה זכתה לפייט חזק מקבוצות האזור ובהן: מ.כ גליל גולן – לה המאזן השני בטיבו בליגה, הפועל מרום הגליל ומ.ק קצרין גולן.

יש אליפות. שחקני בני ממב”ע חוגגים

בקבוצה יש כישרונות מבטיחים במיוחד החלוץ המבטיח ג’ואד אל כחלוני שסיים את העונה עם 27 שערים וגם החלוץ המצויין ליאן טרביה עם 14 שערים. גם הקשר המוכשר תיאם רבאח זכה להתכבד בעונה הנפלאה הזו.

מועדון ספורט בני ממב”ע הגולן מברך את קבוצת הנוער על הרמה המצויינת ועל ההישג ההיסטורי, וכן שולח הודיה עמוקה מלבו לקהל ולמשפחות השחקנים שליוו את הקבוצה ותמכו בה במשחקים לאורך כל העונה למרות קשיי הנסיעות והמרחקים הרחוקים.

ווג’די אלקיש, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הבוגרים, משתף בתהליכים שעברה הקבוצה בעונה כל כך מורכבת מבחינה ביטחונית ובתוכניות לעתיד, בכתבה שפורסמה באתר VOLE. לקריאה, לחצו כאן

ראוים לכל הערכה. שחקני בני ממב”ע וצוות הקבוצה לצידו של ווג’די אלקיש (משמאל בשורה העליונה)