שומרים על שפיות

פינת “פלאשים בגליל” עם אייטמים מעודדים לתקופת הסגר.

תמונת השבוע: מיקי ממן –
המגן השמאלי האגדי של הפועל קרית שמונה, שבימים כתיקונים עושה שמות במדי קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, הכניס לחיים הספורטיביים שלו את רכיבת האופניים. אחרי הסגר אנחנו נסדר לו גיחה טעימה במיוחד – ל”צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”, שמעניקה לו באהבה גדולה ארוחת פיצה.


מי שעוד נכנס חזק לענייני הרכיבה ושיתף בעבר פעולה עם מיקי ממן על המגרש הוא חלוץ העבר הכובש, אילן עזריה – מאמן קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שנצפה אחרי רכיבה אינטסנסיבית יחד עם יוסי גורפינקל, רגע לפני שהם קופצים לסכר בכפר בלום.



סוכן הכדורסלנים רז גל שב בתקופת הסגר לבית החם בקיבוץ עמיר יחד עם האישה רייצ’ל והבת רפאל. אין ספק שזה צעד שמוכיח את עצמו.



שופט הכדורסל אלדד דיניסמן מקיבוץ שניר נצפה בטווח קילומטר מהבית נהנה ממימי הנחל שעוברים מתחת לבית, כל זאת יחד עם המשפחה.



הכדורסלן עידו קוז’יקרו, שורד את הסגר בקרבת הנופים של חיפה – עיר מגוריו.



גל קאלו – מנהל האתר שלנו, מבעלי סטודיו e.m.s plus בראש פינה ובקרוב בקרית שמונה, שומר על ההנחיות וגם על כושר גופני בימים אלה, במסגרת טווח הקילומטר מהבית.



עוד מגן אגדי של הפועל קרית שמונה, אלון אלוק, שממשיך לשרוף שטחים במדי קבוצת הותיקים של עירוני קרית שמונה, קיבל את החג בסטטוס בשרי יחד עם חיים אוחנה – “הזמיר הצפוני”, שמרבה לכבוש במדי קבוצת הותיקים.


בקיבוץ מלכיה שומרים על המסורת. יונתן ורטיקובסקי – “מאמן החודש” שלנו, שמונה לרכז ענפי המים בעמותת הספורט גליל עליון, חבר למוטי ברהום – הלא הוא “מוטי חומוס” ולאבי בן אפרים התותחים, כדי להקים סוכה לרווחת אנשי הקיבוץ.


רגע לפני הסגר על ענף התיירות, הביא דורון קרן מנכ”ל הגושרים מלון בטבע מאפים טריים ופירות העונה לקצינים וחיילים במחסומים בכבישי הצפון. “הילדים המקסימים האלו שומרים עלינו במזג אויר חם לשעות רבות, מגיעה להם תודה רבה”.



אורי קמארי, מהמושב שדה אליעזר, שמשקיע רבות בטיפוח כישרונו של הבן, שגב – החלוץ המוכשר של קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, נצפה בהרמת כוסית חגיגית, רגע לפני כניסת חג סוכות, יחד עם עובדי בית העסק שבבעלותו “קמאריקה” – המציע מגוון רחב של מוצרים ועזרים לבנייה ושיפוץ הבית בחנות במושב שדה אליעזר.