כדורסל: צפת הפסידה ברמת השרון

מ.ס “דניאל” צפת נחלה הפסד 84:68 במפגש התחתית מול א.ס רמת השרון. ביום שישי תארח הקבוצה את המוליכה, מכבי רחובות

דיווח מעמוד הפייסבוק של מנהלת ליגה לאומית winner
צילום: לילך וייס-רוזנברג

א.ס רמה”ש רק השדה משיגה ניצחון חשוב במאבקי התחתית ובולמת את רצף הניצחונות של מ.ס צפת. הקבוצה של גיא קנטור נראתה נחושה כבר בפתיחת המשחק ועלתה ליתרון מוקדם 5:20, בזכות מבול שלשות. לכל אורך המשחק האורחים נאלצו לרדוף וגם כשצמצמו את הפער, לביתיים היו תשובות עם סלים חשובים. המנצחת קלעה 13 שלשות ב-39 אחוז ונהנתה מחמישה שחקנים בדאבל פיגרס והיא בורחת מהמקום ממנו יורדים ליגה בתום העונה.

א.ס רמה”ש ירק השדה פתחה את המשחק עם 4 שלשות ב-6 דקות בדרך ליתרון 5:20. הקבוצה של גיא קנטור לא עצרה ויכולת טובה של עמית ביר כץ (9 נקודות ברבע הראשון) הלוח הראה 14:29. לא הרבה השתנה ברבע השני – הביתיים ידעו לשמור על היתרון שלהם וסגרו את המחצית ב-27:43.

דניאל קופרברג הצליח לצמצם בפתיחת הרבע השלישי את הפער ושלשה של אופק בן יעקב קבעה 38:48 בלבד. אופק גול קלע סל חשוב, אלא שהמקומיים התקשו ואיתי גליק העניש בשלשה – 50:55 בלבד לרמה”ש.

בסוף הרבע השלישי 52:58 לביתיים. רמה”ש פתחה את הרבע האחרון עם שלוש שלשות ללא החטאה ומכאן עד לסיום הקבוצה של גיא קנטור ידעה לשמור על היתרון שלה עם הגנה טובה.

לרמה”ש ירק השדה: חן כלפון 20 נק’, אופק מלכה, אופק גול וגיא רושקין 15 נק’ כ”א, עמית ביר כץ (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 13 נק’, עידן פז (9 אסיסטים) 4 נק’, דור ענבי 2 נק’.

לצפת: דניאל קופרברג 20 נק’, איתי גליק 16 נק’, עומר חממה 10 נק’, תומר כהן 9 נק’, יובל מיכאלי 5 נק’, תום מעיין ואופק בן יעקב 3 נק’ כ”א, ניב אבידן 2 נק’.

ביום שישי המוליכה מגיעה. שחקני מ.ס “דניאל” צפת