כדורגל: ממב”ע הפסידה בכרמיאל

בני ממב”ע נחלה הפסד 3:1 במשחק החוץ מול הפועל כרמיאל, שהיווה משחק פלייאוף ראשון

השינוים במבנה ליגה ב’, בעקבות פגרת המלחמה המאולצת, הביאו לקיצור הליגה לסיבוב אחד ולקיום פלייאוף עליון בין קבוצות המסיימות במקומות 1-8, כשבסיום הפלייאוף אלופת הליגה תזכה בכרטיס העפלה לליגה א’ והקבוצות במקומות 2-3 ימשיכו למשחקי המבחן על העליה לליגה א’. בני ממב”ע סיימה בשבוע שעבר את דרכה בליגה הסדירה עם הפסד 3:2 לצעירי טמרה, השלישית בטבלה, אך למרות זאת סיימה את הליגה הסדירה במקום השמיני והעפילה לפלייאוף העליון, כשהיא מרוחקת 10 נקודות מהמקום השלישי.

עונה טובה, למרות הקשיים. ווג’די אלקיש (צילום: עמוד הפייסבוק של בני ממב”ע)


הערב התארחה הקבוצה מהגולן למשחק חוץ אצל הפועל כרמיאל, סגנית המוליכה, כשהיא משוחררת מלחצים – מה שאפשר לה לשלב כמחליפיפ שלושה שחקנים מקבוצת הנוער. שני שערים שספגה הקבוצה מהגולן בבעיטות חופשיות הורידו אותה להפסקת המחצית בפיגור 2:0. שער שכבש אסעד עמאשה, שהשתווה שוב לנאג’י אבו ג’בל בטבלת מלך שערי הליגה, צימק את התוצאה ל-2:1, אך שער נוסף שכבשה כרמיאל בדקה ה-76 קבע את תוצאת המשחק – 1:3 לזכות כרמיאל.

ווג’די אלקיש, מאמן ממב”ע, אמר בסיום: “היום נתנו משחק טוב, אבל קיבלנו שני גולים ממצבים נייחים וירדנו בפיגור למחצית. במחצית השניה צימקנו את התוצאה וכמעט כבשנו שער שוויון, אבל ספגנו שער שהכריע את המשחק. שיתפנו את שאדי ספדי, ניל פח’ר אל דין וגולן מרעי. המטרה שלנו לנצל את הפלייאוף כדי להריץ שחקנים צעירים שלנו לקראת העונה הבאה”.

חזר לראשות טבלת מלך השערים. אסעד עמאשה (צילום: עמוד הפייסבוק של בני ממב”ע)