כדורגל: עאבד ולהקתו ניצחו את קרית שמונה

עירוני טבריה ניצחה 0:1 את קרית שמונה, ששומרת על המקום הראשון בטבלה, למרות בצורת הבקעות בת 3 משחקים

עירוני קרית שמונה במשברון. הערב התייצבה מוליכת הטבלה למשחק חוץ באצטדיון בעפולה מול קבוצת הצמרת של עירוני טבריה, שאפשרה כניסה חופשית לאוהדי קרית שמונה מהיישובים המפונים – יממה לאחר שבני יהודה ת”א, סגנית המוליכה, הובסה 5:0 בביתה ע”י הפועל ר”ג. קרית שמונה ידעה שניצחון יעניק לה יתרון של 8 נקודות על פני המקום השלישי, ממנו ירדה אתמול טבריה בעקבות ניצחונה של מכבי יפו 0:3 על מכבי הרצליה. קרית שמונה שוב לא הייתה במיטבה, שוב לא כבשה והפעם גם נחלה הפסד 1:0.

זכו בניצחון מוצדק. שחקני טבריה (צילום: עודד חסין)


קרית שמונה לא הייתה מדויקת ולא הצליחה לייצר הרבה מצבי הבקעה משמעותיים ליד השער. המצב המשמעותי ביותר היה בדקה ה-55, כשיאיר מרדכי בעט כדור למשקוף. מנגד, אחמד עאבד – “אקס” קרית שמונה, שהיה שותף לזכייה באליפות וחתום על השער במשחק גמר גביע המדינה בו זכתה קרית שמונה בשנת 2014, שם את הסנטימנטים בצד והיה במיטבו, במיוחד במחצית הראשונה. בדקה ה-34 בעיטה חופשית חזקה של עאבד נהדפה בצורה לא מוצלחת ע”י אסף צור, ווהיב חביבאללה השתלט על הכדור החוזר ובעט לרשת וסלל את דרכה של טבריה לניצחון 0:1.

בעקבות תוצאת המשחק קרית שמונה מקדימה כעת את המקום השלישי אליו חזרה טבריה ב-3 נקודות בלבד. ביום שישי הקרוב תתארח עירוני קרית שמונה אצל קבוצת מרכז הטבלה של הפועל ר”ג, שמודרכת ע”י מנחם קורצקי, מאמנה של קרית שמונה במחצית הראשונה של העונה שעברה.

מחכה ל”אקסית” ביום שישי. מנחם קורצקי (צילום: שלומי גבאי)