פלאשים בגליל: בהתאם להנחיות השפיות

פינת “פלאשים בגליל” עם מהדורת אמצע נובמבר 2020. מתחילים.

תמונת השבוע: אשת יחסי הציבור, רעיה בלחסן, החלה בחגיגות החלפת הקידומת בארוחה בשרית ומשפחתית, יחד עם האח אבישי גורדון ובני משפחתו. צוות האתר מאחל ל”ילדת היום הולדת” המון מזל טוב, בריאות, אושר ונחת. כמו כן, אנו שמחים להעניק לרעיה בלחסן ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה” – האיטלקיה החמה והטעימה ממתחם “גן הצפון”.



מזל טוב גם לסוכן הכדורסלנים והרץ למיליון רז גל ולרעייתו רייצ’ל, שהרחיבו את התא המשפחתי עם בן חדש שהצטרף למשפחה.



רגע לפני שהחורף מגיע, הכדורסלן אבי טקיאר ארגן טיול שטח משפחתי כמו שצריך, שהצליח מעל הציפיות.



לבב ויינברג
– יו”ר התאחדות ההוקי קרח והמנהל של מועדון ההוקי של צעירי מטולה, ניצל את הסופ”ש למפגש משפחתי עם האחיות, עינב וחגית – שהגיעה מחולון הרחוקה.



הכדורגלן רותם חטואל –  שמייצג את הגליל העליון בהפועל באר שבע, היה שותף לניצחון פוצי’וולי באימון שקיימה קבוצתו, בחוף הים באשקלון. חטואל התקבץ לתמונת ניצחון עם שותפיו, מאור מליקסון ושון גולדברג (צילום: מדיה הפועל באר שבע).



הכדורגל גם שב למסלול. חבורת הקט רגל של המאמן אילן גבאי, שבה ניתן למצוא כדורגלנים פעילים בליגות הנמוכות ובהם ארד אלבז, מאור סויסה ואוראל אטיאס, התארחה למשחק ידידות בטובא א-זנגריה וזכתה בניצחון 4:7 – שמזכה בתמונת ניצחון.



ד”ר קלין שפירא, הנמנה על סגל קבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה, מתכונן העונה לעלות מהספסל ולהיות הג’וקר של הקבוצה. בשבוע שעבר, מצא השבוע זמן טוב לתפוס “זולה” בספסל מושבה, כדי לספוג ויטמין D טבעי.



חברים מקבוצת ריצה גליל עליון התייצבו לאימון שישי בבוקר – ורגע לפני ארוחת הבוקר המשותפת, הם גם דאגו לצילום קבוצתי המשדר עוצמה ואחדות.



סופ”ש האביבי הביא אליו הרבה מבקרים לגליל העליון. גם ניקול ציטרין – מנהלת אגף הצפון של ההתאחדות לכדורגל, שהגיעה לטיול בטבע יחד עם ביתה, עילאי.



מי שהגדילו לעשות וספגו את האווירה עוד יותר הם חברי קבוצת האופניים “זן”, שהתארחו באכסניית כפר בלום, זכו ליהנות ממבנה האורחים החדיש שהוקם לאחרונה וקיבלו יחס אדיב מצידה של המנהלת, הדס מנור.