כדורסל: גליל עליון תארח את עפולה בדרייב אין

בעקבות האירועים הביטחוניים אמש הוחלט כי המשחק מול הפועל עפולה, שאמור היה להיערך הערב בכפר בלום, ישוחק באולם הדרייב אין בת”א

ביום ראשון בצוהריים הודיעה הנהלת הפועל גליל עליון בשמחה, שהתקבלו האישורים מגורמי הביטחון הרלוונטים לקיים את משחק הליגה מול הפועל עפולה באולם “הפיס” בכפר בלום, אך ללא קהל. המשחק אמור היה להיערך הערב בשעה 18:30, אך האירועים הביטחוניים אמש, ששמו את קיבוץ כפר בלום גם הוא במוקד העניינים, הביאו לחישוב מסלול מחדש ולהחלטה משותפת של הנהלת המועדון, מנהלת ליגת העל וגורמי הביטחון, שלא לקיים את המשחק הערב. בסביבות השעה 12:00 הודיעה הנהלת הפועל גליל עליון, שהמשחק ייערך בשעה 18:30, באולם ה”דרייב אין” בת”א. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.
תותר כניסת מנויים. כמו כן, תתבצע מכירת כרטיסים בקופות האולם.

זירת נפילה אמש בקיבוץ כפר בלום

ע”פ לוח המשחקים המפורסם באתר מנהלת ליגת העל, להפועל גליל עליון אמורים להיות עוד שני משחקים ביתיים בחודש הקרוב: ב-11 לחודש מול מכבי קרית אתא וב-24 לחודש מול הפועל ב”ש דימונה. במצב העניינים הנוכחי לא מן הנמנע, כי יהיו תזוזות בנוגע למיקום ומעד המשחקים. כזכור, עד כה הפועל גליל עליון קיימה משחק ביתי אחד בכפר בלום – משחק מול עירוני נס ציונה, שבמהלך ההכנות אליו שחקני הקבוצה נאלצו להתפנות למרחבים מוגנים, בעקבות התרעות על ירי טילים למרחב.

בתוך כך, הפורוורד, דניאל רוזנבאום, שלא הרבה לשחק, נפרד מהקבוצה ועבר להפועל חיפה. רוזנבאום שותף בכל 15 משחקי הליגה, סיפק ממוצע של 3.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק.

אף קבוצה בליגה אינה מתמודדת עם קשיים כאלה. שחקני הפועל גליל עליון והצוות המקצועי (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)