כדורגל: הקורונה הגיעה לקרית שמונה

בעקבות אבחונו של באסל שעאבן כחיובי לוירוס הקורונה, בוטל המשחק הערב מול בית”ר ירושלים.

העיר קרית שמונה חווה בשבועות האחרונים עליה מתמדת בהיקף התחלואה של וירוס הקורונה. הדבר אינו פוסח גם על קבוצת הכדורגל של עירוני קרית שמונה, שבשל אבחונו של שחקן ההתקפה, באסל שעאבן – שעלה מקבוצת הנוער, כחיובי לוירוס, בוטל המשחק מול בית”ר ירושלים. בהודעה מטעם מנהלת הליגות נכתב: “במהלך השעה האחרונה התקבל דיווח על שחקן הפועל קריית שמונה שנמצא חיובי לנגיף הקורונה.
מנהלת הליגות עדכנה באופן מיידי את משרד הבריאות בפרטי המקרה. בהתאם למתווה משרד הבריאות לקיום משחקי הליגות המקצועניות, על קבוצה בה התגלה מקרה חיובי, לבצע בדיקות, אשר בהתאם לתוצאותיהן יקבל משרד הבריאות החלטה על המשך סטטוס פעילות הקבוצה. בהתאם לכך נאלץ משרד הבריאות להודיע על דחיית המשחק אשר תוכנן להיערך הערב (שני) מול קבוצת בית”ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי של ליגת הבורסה לניירות ערך. שחקני ואנשי הצוות של הפועל ק”ש יעברו בדיקות באופן מיידי ובהתאם לתוצאותיהן תתקבל החלטה על מועד חדש לקיום המשחק.

תגובת עדי פרג’, דובר עירוני קרית שמונה: “ביום שבת האחרון עדכן השחקן, באסל שעאבן, את רופא המועדון כי אינו חש בטוב. השחקן קיבל הנחייה לעשות באופן מיידי בדיקת קורונה ועד שלא יתבררו תוצאותיה, הוא מתבקש להישאר בבידוד ולא להגיע לאימוני הקבוצה. היום בשעות הצהריים, בזמן שהיית הקבוצה בבית מלון במרכז הארץ, כהכנה למשחק (כמובן ללא השחקן באסל שעאבן) התברר כי הבדיקה אותה ערך השחקן התגלתה כחיובית. הדבר נמסר כאמור למנהלת הליגה שעדכנה לאחר בירור על דחיית המשחק. הקבוצה על כל שחקניה, צוות מקצועי ומנהליה יעברו באופן מיידי, בדיקות קורונה ותמתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה”.

אצטדיון הכדורגל בקרית שמונה (צילום: דוברות עירוני קרית שמונה*