כדורסל: ניצחון דרמטי לצפת בנהריה

הקבוצה הצפתית עם ניצחון חוץ שני העונה – 69:71 על עירוני נהריה

דיווח של דוברות מנהלת ליגה לאומית winner

דרבי צפוני מסתיים עם ניצחון דרמטי של מ.ס צפת, שרושמת ניצחון חוץ שני ברציפות. במשך כל 40 הדקות קיבלנו קרב שקול בין שתי קבוצות שנואשות לניצחון. הסגולים, שעדיין לא ניצחו העונה בעין שרה, נאלצו לרדוף בחצי הראשון אחרי האורחים מצפת שהובילו 41:35. המשחק המשיך להיות צמוד ולקראת הסיום, שני האקסים – תומר כהן ואופק בן יעקב – קבעו יתרון לצפת בזכות שתי שלשות. נהריה לא הרימה ידיים ויכלה לנצח את המשחק אבל לא ייצרה מצב זריקה בשניות הסיום ויורדת למאזן שלילי אחרי 15 משחקים. מנגד, צפת עושה צעד נוסף על מנת לברוח מהתחתית הבוערת.

איתי גליק היה אחראי ל-9 מ-12 הנקודות הראשונות של מ.ס צפת, בעוד מנגד עירוני נהריה נעזרה בגארדים שלה – 14:13 לאורחים מצפת, 2 דקות לתום הרבע הראשון. האורחים הידקו את ההגנה וסגרו את הרבע הראשון ביתרון 20:13. עומר טל פתח את הרבע השני עם שתי שלשות ועם אחת נוספת של יונתן ים הלוח הראה 22:22. עומר טל הוסיף עוד שלשה ומנע מצפת לברוח אבל נקודות של מקסים רומנוב ודניאל קופברג בצבע בתוספת שלשה של אופק בן יעקב קבעו 41:35 במחצית לצפת.

מההתלה היו חזק בתמונת המשחק. שחקני צפת (צילום: לילך וייס-רוזנברג)


עומר טל כפה שיויון בפתיחת הרבע השלישי ומכאן סל רדף סל עד שהלוח הראה 56:54 לצפת בתום הרבע השלישי. אלכס צ’וברביץ’ פתח טוב את הרבע האחרון וקבע 60:63 לנהריה. צפת קלעה 5 נקודות בלבד ב-6 הדקות הראשונות של הרבע וראתה את דולב דראפיץ’ מעניש בשלשה – 61:66. נהריה נתקעה וראתה את שני האקסים – תומר כהן ואופק בן יעקב – מענישים בשלשות וקובעים 71:66, דקה וחצי לסיום. דוד אלהרר לקח פסק זמן ויונתן ים סיפק שלשה גדולה. האחרון ניסה להפוך שוב את התוצאה אבל החטיא שלשה נוחה יחסית. בנהריה קיבלו הזמנות נוספת אחרי חטיפת כדור אבל ב-12 השניות שנותרו לא הצליחו הסגולים לייצר זריקה.

קלעו לצפת: איתי גליק (7 אסיסטים) 16 נק’, אופק בן יעקב (4/8 לשלוש) 14 נק’, דניאל קופרברג ותומר כהן 12 נק’ כ”א, מקסים רומנוב 10 נק’, יובל מיכאלי 7 נק’.

קלעו לעירוני נהריה: עומר טל (4/8 לשלוש, 6 אסיסטים) ויונתן ים 14 נק’ כ”א, אלכס צוברביץ’ (19 ריבאונדים) 11 נק’, עמית ראובן 10 נק’, דולב דראפיץ’ 9 נק’, עוז לביא 6 נק’, יניר בנימין 5 נק’.

ניצחון מתוק. שחקני צפת חוגגים (צילום: עילאי אלעד)