כדורגל: בוזורגי כמעט ניצח את קרית שמונה

חלוץ הפועל כפר סבא גילה פעלתנות ב-20 דקות משחק, אך בסיום שוויון 0:0. קרית שמונה עם 6 נקודות יתרון על המקום השלישי

רצף הניצחונות וההצלחות של עירוני קרית שמונה נעצר הערב. הקבוצה הצפונית התארחה למשחק חוץ אצל קבוצת התחתית המתאוששת של הפועל כפר סבא, שמנסה לכפר על פתיחת עונה איומה. קרית שמונה ידעה שיריבותיה העיקריות במאבק על שני הכרטיסי העליה, בני יהודה ת”א ועירוני טבריה, זכו בניצחון ביום שישי האחרון וכדי לשמור על פער של 8 נקודות מהמקום השלישי בו מדורגת טבריה, עליה לנצח את כפר סבא.

קיווה לשמור על יתרון גדול מהמקום השלישי. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)


המשחק הערב לא התעלה לרמה גבוהה. יוזמה התקפית נרשמה משני הצדדים, אך חוסר חדות וטעויות בפעולות האחרונות מנעו משערים להיכבש בשני הצדדים. מעט מאוד בעיטות הגיעו למסגרת השער. בדקה ה-39 בנג’מין קוקו המקומי בעט למשקוף שערה של קרית שמונה. במחצית השניה אלון בוזורגי, בוגר מחלקת הנוער של קרית שמונה ותושב העיר, נכנס כמחליף בדקה ה-75 והצליח לאתגר את ה”אקסית”, עם בעיטה מחוץ לרחבה שפספסה במעט את מסגרת השער ועם פריצה לרחבה, שבה עאיד חבשי הצליח למנוע מבוזורגי הבקעת שער. בוזורגי מצידו דרש בעיטת פנדל. בסיום, שוויון 0:0.

עירוני קרית שמונה נותרה בפסגת הטבלה והיא מקדימה בשתי נקודות את בני יהודה ת”א – שמדורגת במקום השני בטבלה, וב-6 נקודות את עירוני טבריה – שמדורגת במקום השלישי. ביום שישי הקרוב “תארח” קרית שמונה באצטדיון בנתניה את קבוצת מרכז הטבלה של מ.ס כפר קאסם.

היה קרוב לכבוש. אלון בוזורגי במעמד החתימה בהפועל כפר סבא