פלאשים בגליל: נכנסים לשנה החדשה עם חיוך

המשפחות היפות של ערב החג, אלה שכייפו בשבוע האחרון של השנה העברית שהייתה, כולם התקבצו לפינת “פלאשים” חגיגית.

תמונת השבוע: מאמן הכדורסל אבישי גורדון חגג באמצע השבוע יום הולדת 43. ימים קודם הוא חגג יחד עם האחיינית, נועם בלחסן – שציינה 23 להיווסדה. אחרי שהם התפנקו על עוגת יום הולדת משותפת, “ציז פיצה” – האיטלקיה החמה ממתחם “גן הצפון”, מעניקה להם במתנה ארוחת פיצה שווה.



שבת שעברה, אולם “הפיס” בכפר בלום. בסיומו של אימון קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון חגגו השחקנים והצוות המקצועי יום הולדת לזיו מעוז, שישחק העונה כחריג גיל בקבוצת הנוער וכשחקן בסגל קבוצת הבוגרים. צוות האתר מאחל המון מזל טוב והרבה הצלחה לשחקן.



נשארים באותו אולם ועם אותה קבוצה, עוברים לאמצע השבוע. כמיטב המסורת, גם הפעם הגיע להרמת הכוסית עם הקבוצה הרב גרשון פריד, רב ארגון חב”ד בצפת, שכרגיל העמיס בברכות ובאנרגיות טובות לקראת השנה החדשה.



צוות מדריכי חוג הנינג’ה של האקדמיה למיוזיק פורם בקיבוץ דפנה, בראשות המנהלת המקצועית, מורן קויפמן, נצפה באנרגיית שיא לקראת העונה החדשה.



מאמן הכושר של נבחרת ישראל וגואנז’ו הסינית, ערן שדו – שאימן כמעט עשור שלם את קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה, עלה צפונה לביקור ועמד בהבטחתו לאיציק מנחם מקבוצת ותיקי קרית שמונה, כשהעניק לו חולצת משחק של ערן זהבי.



קבוצות הריצה של יואב שמעון ואדיר מזרחי הגיעו לחוויה ספורטיבית וחברתית בנופי הגולן, הם לנו בכפר הריצה החדש HIDE AWAY בעין זיוון, רצו במסלולים שונים וטיילו בנחלים עם ארבע קבוצות ריצה נוספות מהצפון בניצוחה של שרונה.



‘הגושרים מלון בטבע’ ערכו את הרמת הכוסית המסורתית לקראת חגי תשרי, בארוחה חגיגית פרי יצירתם של שף המלון שי לוינשטיין ושף קונדיטור ליאור שהם. במהלך האירוע הוענקו תעודת הוקרה הצטיינות לעובדי המלון, על עבודתם המסורה, למצטיינות מנכ”ל נבחרו: ליאורה אטיה ממחלקת ההזמנות ולינא מחמוד ממחלקת המשק. העובדים המצטיינים: חסן אסעד ממסעדת המלון, עיסא מרזוק ממחלקת אחזקה, סלאם עבד אל אלולי ממחלקת מזון ומשקאות ויעקב (ג’ורג’) ג’רג”ס מקבלת המלון.



ועכשיו לכמה תמונות חגיגיות מערב החג. מתחילים עם כדורגלני עירוני קרית שמונה: אופיר מזרחי ורעייתו אביה וילדיהם, אדריאן רוצ’ט ורעייתו גלית וילדיהם.



ממשיכים עם לירון סבן – מאמן השוערים הצפתי של הפועל אום אל פאחם, רעייתו צופנת וילדיהם.



מסיימים עם כדורגלן שאנחנו מחכים לשובו למגרשים, נתי גולני, רעייתו מזי וילדיהם.