כדורגל: המעיין מכפר בלום רוגש

מעיין אורון מכפר בלום כבש שני שערים בתוך 3 ימים במדי קבוצתו החדשה, בני זלפה

צילום: עובאדה אלכתילאת – צילום סטילס לאירועי ספורט

אתגרי המלחמה ומתכונת הפעילות שלנו באתר אינם מאפשרים לנו להציג באופן סדיר את פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, שפעילים ברחבי הארץ, אך אין זה אומר שאנו נטולי פוקוס.

הסיפור הגדול של השבוע האחרון מגיע מהכפר בלומניק, שהצטרף בתחילת החודש האחרון לקבוצת בני זלפה ממרכז טבלת ליגה א’. המדובר במעיין אורון בן ה-22, שמשחק כמגן שמאלי וכשחקן כנף שמאל. בתוך שלושה ימים מעיין אורן כבש שני שערים בקבוצתו החדשה, שניצחה 1:3 את יריבותיה. ביום שישי עלה אורון כמחליף בדקה ה-85 של המשחק מול צעירי טייבה – וכבש שער בתוספת הזמן של המשחק, אתמול (שני) עלה כמחליף בדקה ה-66 של המשחק מול הפועל בועיינה וכבש שער בדקה ה-91, שחולל מהפך וסלל דרך לניצחון.

מעיין אורון החל את דרכו במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, בגיל נוער עבר לשלוש עונות לעירוני טבריה ובעונה שעברה שיחק בקבוצת הבוגרים של הפועל עראבה מליגה ב’. את העונה הוא החל בשלב מאוחר בקבוצה שמודרכת ע”י חלוץ העבר של מכבי נתניה, אחמד סבע. בכל יום עושה השחקן נסיעות ארוכות מכפר בלום ועד לכפר זלפה שבואדי עארה.

האח של סבתו הוא שוער העבר האגדי, יחיאל המאירי – שלבש את מדי נבחרת ישראל בשנות ה-70. את מעיין אורון אירחנו לראיון לפני כשנתיים בפינת “ספורטאי השבוע”. לקריאה, לחצו כאן

שני שערים בארבעה משחקים בהם עלה כמחליף. מעיין אורון (צילום: עובאדה אלכתילאת)