מפקד מחוז צפון נפגש עם משפחתה של הנעדרת מצפת

ניצב שוקי תחאוכה נפגש עם משפחתה של הילדה, היימנוט קסאו, שנעלמה ממרכז הקליטה בצפת

ביום ראשון סמוך לשעה 22:00 התקבלה קריאה במשטרת ישראל בדבר היעדרותה של היימנוט קסאו, בת 9, תושבת צפת אשר נראתה לאחרונה בשעה 19:30 במרכז קליטה בו מתגוררת ברחוב צה”ל בעיר ומאז נעלמו עקבותיה.

מקבלת האירוע החלו שוטרי המחוז הצפוני בביצוע פעולות נרחבות לאיתורה הכוללות שימוש במגוון כלים טכנולוגיים וכן סריקות הנערכות בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים ממגוון גופים וארגונים מכל רחבי המדינה.

היימונט קסאו

היום, בשעות הבוקר המוקדמות מפקד המחוז ניצב שוקי תחאוכה קיים הערכת מצב מיוחדת במרכז הקליטה והטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז צפון. בהמשך בשעות הצהריים קייים מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הערכת מצב מיוחדת בה הועברה למפכ״ל המשטרה סקירה על כלל הפעולות שנעשו עד כה.

המפכ״ל הנחה להקצות את כל האמצעים העומדים לרשות המשטרה במטרה לקדם את החקירה ולהביא למציאת הילדה בריאה ושלמה במהירות. בהערכת מצ״ב מפכ״ל השתתפו גם : ר׳ אג״מ, רח״ט מודיעין, ממ״ר כנרת, מת״ח צפת, ר׳ ימ״ר צפון וקצין אג״מ צפון.

סרטון מהחיפושים אחר הנעדרת

מפכ”ל המשטרה רנ”צ יעקב שבתאי: “סיימתי הערכת מצב יחד עם מפקד המחוז, שוחחנו עם אמא של היימנוט ובני משפחתה, הלב יוצא אליהם, נהפוך כל אבן להחזירה לחיק משפחתה! מאז שהתקבלה ההודעה בדבר ההיעדרות החריגה של היימנוט קסאו בת ה-9 מביתה, המחוז הצפוני בפיקוד הממ”ז עושים מאמצים אדירים, מושקעים כוחות רבים והמחוז מבצע כל פעולה אפשרית להביא לאיתורה. המשטרה נמצאת בקשר רציף עם המשפחה לעדכן אותה בהתקדמות החקירה. נהפוך כל אבן ונשקיע כל משאב להחזיר אותה לחיק משפחתה. כולי תקווה שנוכל להיות אנשי בשורה בקרוב”.

מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה:

“לצד המאמצים של המלחמה ויום הבחירות היימנוט קסאו בת ה-9 היא המשימה החשובה ביותר שלנו במחוז הצפוני ובמשטרת ישראל. אנו נמצאים פה מהדקה הראשונה במאמץ מרכזי עם כלל הכוחות והאמצעים עד שנסגור את המעגל למציאתה”

סנ”צ יצחק אבוחצירא, מפקד משטרת צפת, מתייחס למקרה