כדורסל: צפת לא שתתה מהבאר

מ.ס “דניאל” צפת הודחה ממשחקי הגביע לאחר הפסד 94:90 בתום שתי הארכות במשחק החוץ מול אליצור שומרון

מאת: מנהלת ליגה לאומית winner

רק במוצ”ש האחרון הפסידה אליצור שומרון אחרי שתי הארכות למכבי ‘נטופליי’ חיפה, והערב היא שוב שיחקה 50 דקות אך הפעם ניצחה. מ.ס “דניאל” צפת הגיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי דרמטי במוצ”ש על מכבי עירוני רעננה וקיוותה לזכות בניצחון חוץ ראשון, אך לבסוף נחלה הפסד כואב.

אופק בן יעקב ותומר כהן הובילו את צפת ליתרון מוקדם 15:8. המקומיים הידקו את ההגנה ועם רועי בכר ועידו פליישר סגרו את הרבע הראשון בפיגור 17:20. האורחים פתחו את הרבע השני בריצת 10-3 בדרך ליתרון 30:20. רועי בכר קבר שלשה, ושתי הקבוצות נתקעו בהתקפה במשך דקות ארוכות עד שאופק בן יעקב סיפק נקודות. תום מעיין סיפק שלשה ובמחצית זה 39:32 לצפוניים.

דניאל קופרברג ותומר כהן פתחו טוב את הרבע השלישי והגדילו את הפער – 45:34. שוב רועי בכר קבר שלשה, אבל הקבוצה של יוסי בונן שמרה על הפער שלה עד לתום הרבע השלישי – 63:54. אביב שמעוני ואלון דרוקר הובילו קאמבק והאחרון קבע מהפך בשלשה – 69:70 לשומרון. מקסים רומנוב קבר סל חשוב ודקה לסיום אביב שמעוני קלע שלשה מהפינה – 71:73 לשומרון. תומר כהן מיד הגיב בשלשה ועם נקודות בצבע – 76:73 לצפת, חצי דקה לסיום. ג’ורדן קובלין קבר שלשה מטורפת, ואחרי נקודות של צפת אביב שמעוני כפה הארכה עם סל על הבאזר בהוצאת חוץ – 78:78.

מתי כבר ינצחו בחוץ? שחקני צפת (צילום: לילך וייס-רוזנברג)


המשחק השקול נמשך ו-21 שניות לסיום בפיגור 86:87, צפת קיבלה הזדמנות להכריע את המשחק. דניאל קופרברג סחט עבירה וקלע אחת בדרך לעוד הארכה אחרי 87:87. בהארכה השנייה אליצור שומרון ידעה לעשות עצירה קריטית ועם נקודות של אביב שמעוני ואייל שולמן הבטיחה ניצחון ומקום בחצי הגמר.

ביום שישי הקרוב, בשעה 13:00, תארח מ.ס “דניאל” צפת את מכבי חיפה למשחק ליגה.

קלעו במ.ס צפת: תומר כהן (8 אסיסטים, 7 ריבאונדים 23 נק’, דניאל קופרברג 22 נק’, אופק בן יעקב 15 נק’, מקסים רומנוב 12 נק’, יתי גליק 7 נק’, עומר חממה, יובל מיכאלי ותום מעיין 3 נק’ כ”א, ניב אבידן 2 נק’.

הפנים לליגה. יוסי בונן, מאמן צפת (צילום: איגוד הכדורסל)