כדורגל: פתיחת עונה חלקה

עירוני קרית שמונה פתחה את העונה עם ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד.

פתיחת עונה שמחה ומוצלחת לעירוני קרית שמונה. לאחר סיום עונה מותח עד הקצה, שבו הקבוצה נשארה בליגה בזכות ניצחון דחוק על סקציה נס ציונה – שהעניק לה הישארות בליגה הבכירה בזכות יחס שערים, פותחת הקבוצה של קובי רפואה את העונה עם ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י “האקס” רן בן שמעון, שמפסידה בפעם השלישית ברציפות משחק מול קרית שמונה, זאת לאחר שהפסידה 3:0 את משחק הליגה בפלייאוף התחתון של עונת ההמשך שעברה ולאחר שנחלה הפסד 2:0 ביום ראשון האחרון, במשחק גביע הטוטו בין הקבוצות.

עירוני קרית שמונה לא הייתה הערב בשיאה, אך הייתה מאוד ממוקדת, רגועה ותכליתית, במשחק שבו התבססה על התקפות מתפרצות ועשתה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. אחרי מחצית ראשונה די משעממת, שבה לא נכבשו שערים, הגיעה לה מחצית שניה שבה היוזמות של אשדוד סוכלו ע”י שחקני החלק האחורי של קרית שמונה. מנגד, יציאה מושכלת להתקפות מתפרצות הביאה את הבשורה עבור קרית שמונה. בדקה ה-67 דהרה של יוג’ין האנסה הסתיימה בבעיטה שטוחה ומדויקת לרשתה של אשדוד – שער שהעלה את קרית שמונה ליתרון 0:1. ניסיונתיה של אשדוד לחזור למשחק לא הבשילו לכדי כיבוש שער, ובתוספת הזמן המחליף גיא בן לולו מצאה את לוסיו מרינאו בלתי מכוסה וזה כבש שער שהכפיל את יתרונה של קרית שמונה וקבע את תוצאת המשחק – 0:2 לזכות קרית שמונה.

לא משחק גדול של קרית שמונה, אך משחק שבו היא ידעה לעשות בזמן את הנכון את הפעולות הנכונות, שהספיקו לה כדי לזכות בניצחון מוצדק.

הרכב עירוני קרית שמונה: דז’וגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן (אמיר בן שמעון – 79),  יואב הופמייסטר, סמואל בראון, אופיר מזרחי (אדריאן רוצ’ט – 74), רועי קהת (גיא בן לולו – 85), לוסיו מרינאו, יוג’ין האנסה.

תמונת ניצחון מאשדוד