חצור: חגיגה טכנולוגית ביישוב

מרכז רובוטיקה חדש נחנך ביישוב בטקס מרשים ומרגש

ביום שני האחרון חצור הגלילית לבשה חג לרגל חנוכת מרכז הרובוטיקה החדש, “אייס”, שיהווה בית לכל קבוצות הרובוטיקה של חצור ומשרת את קבוצת הftc העירונית Acerobtcs.

מרכז הרובוטיקה שנחנך הינו בשורה חינוכית יוצאת דופן, בשנים האחרונות תלמידי הרובוטיקה עשו התקדמות אדירה ואף זכו בתחרויות ארציות וכעת יש להם מתחם מיוחד וייעודי שיאפשר שדרוג והמשך העצמת ההישגים והענקת יכולות משמעותיות לילדי חצור הגלילית. המרכז הוקדש לזכרם של חכם משה ומנה ביטון ז”ל מבוני הארץ והישוב על ידי בני המשפחה משה ביטון ירדן, אדי שחר ועליזה ביטון .

מנהל התוכנית אסף אחיפז אשר מוביל את התוכנית יחד עם מנהלת אגף החינוך ליאת כהן  ציינו במהלך האירוע, “בתוכנית זו אנו מלמדים ,מנחים, מתרגלים ומטמיעים בנוער שלנו, כיצד לעבור ממקום של קבלה ופסיביות למקום של  נתינה, השפעה, הובלה ומצוינות. מקום שבו הנוער, סקרן, קשוב, מכיל ולומד על אתגרי הקהילה שלנו ועל האתגרים הללו  לוקח אחריות  תוך כדי ראיית הטוב באחר, את ערכיו, כוחותיו, ועוצמותיו. ונותן לו את הכלים לפרוץ קדימה. החשיבות של נתינה ועשיית חסד והאמונה ביכולת של כל אחד לחלום ולהגשים!”.

במועצת חצור הגלילית מציינים כי בפרויקט מיוחד זה “אנו מאמינים באמונה שלמה שבכל אחד מאיתנו יש את הכלים להוציא אל פועל את האור המיוחד שלו ולהיות שותפים בבניה של  קהילה טובה יותר שמאירה  את חצור הגלילית באורה הכל כך מיוחד”.