כדורסל: צפת שומרת על הבית

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 77:84 את מפגש התחתית הביתי מול מכבי מעלה אדומים

מאת: מדיה מנהלת ליגה לאומית Winner
צילום: לילך וייס רוזנברג מנהלת ליגה לאומית Winner

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, מכבי מעלה אדומים נכנעה בצפת. הקבוצה של לירן שורצוולד נהנתה ממשחק נהדר של אופק בן יעקב (17 נקודות) ודניאל קופרברג (22 נקודות) שהתגברו על חסרונו של מקסים רומנוב הפצוע (ברך). הביתיים שלטו בריבאונד ועם מטווח שלשות בחצי הראשון (13 שלשות ב-ב-45 אחוז) נטלו את ההובלה עד לסיום. מנגד, האורחים היו במשחק לכל אורכו ובכל פעם שהתקרבו לא הצליחו להשלים את המהפך. בשורות צפת ערך הופעת בכורה הרכז, תום מעיין, בעוד שמעלה אדומים הגיע עם סנטר צפתי שורשי – צחי איטח, מראשוני השחקנים שהצטרפו בזמנו למחלקת הנוער של מ.ס “דניאל” צפת.

מ.ס צפת פתחה טוב את המשחק טוב ועם שלשה של דביר אוחנה עלתה ל-2:9. אופק בן יעקב דייק פעמיים ברצף מחוץ לקשת והפער עלה ל-7:17. שתי הקבוצות המשיכו לדייק מהשלוש והרבע נגמר ב-19:25 לצפת. האורחים פתחו את הרבע השני עם 7 נקודות בתוך דקה, אך אופק בן יעקב ענה עם 5 נקודות ברצף משלו. האחרון קבר עוד שלשה והגיע ל-14 נקודות בדרך ליתרון שיא של הביתיים – 30:41. עד למחצית היתרון נמשר והלוח הראה 38:51.



הביתיים שמרו על היתרון שלהם, ואף הגדילו אותו עם דקות טובות של דניאל קופרברג ואיתי גליק – 50:64. רועי אבנרי צלף שתי שלשות וגיל נויוביץ סגר את הרבע – 60:66 בלבד לאחר שלושה רבעים. האורחים קיבלו הזדמנות לצמק עוד את הפער, אבל כשלו ומנגד תום מעיין העניש עם שתי שלשות רצופות. הקבוצה של יאיר גבירץ חזרה טוב מפסק זמן ושוב צימקה – 67:74, 5 דקות לסיום. שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה עד שאיתי גליק קבר שלשה ועבירה בלתי ספורטיבית על דניאל קופרברג הכריעה את המשחק.

לצפת: דניאל קופרברג (19 ריבאונדים) 22 נק’, אופק בן יעקב 17 נק’,איתי גליק (7 אסיסטים) 12 נק’, אופק ריף 9 נק’, דביר אוחנה, יובל מיכאלי, ניב אבידן ותום מעיין 6 נק’ כ”א.

למעלה אדומים: דניאל נג’ר 20 נק’, רועי אבנרי (5/9 לשלוש) 19 נק’, גיל נויוביץ 14 נק’, יניר בנימין 13 נק’, ברק אוריון 4 נק’, מתן בן אקן 3 נק’, מתן חכמו וצחי איטח 2 נק’ כ”א.

תמונת ניצחון צפתית