כדורסל גברים: ניצחון שני לגליל עליון

הפועל גליל עליון לא התקשתה הערב במשחק מול אליצור נתניה וזכתה בניצחון 65:88.

רק בשבוע שעבר, בראיון פתיחת עונה שערכנו עם ברק פלג – מאמן הפועל גליל עליון, דיבר המאמן על כך שבתחילת הדרך הקבוצה תצטרך לגרד ניצחונות. שבוע עבר מאז – וכמה שאנחנו שמחים שפלג טעה לטובה בתחזית שלו. הפועל גליל עליון של משחקי הליגה, לפחות עד כה זו לא הפועל גליל עליון של משחקי ההכנה לעונה. שבוע לאחר הניצחון 66:77 במשחק הליגה הראשון מול מכבי קרית מוצקין, הקבוצה הגלילית אירחה משחק ליגה ראשון מזה למעלה משמונה וחצי חודשים – והיא לא התקשתה מול הקבוצה הצעירה והדי חסרת ניסיון של אליצור נתניה, בדרך לניצחון שני העונה – והפעם 65:88, במשחק שהועבר בשידור בפלטפורמה מטעם אתר איגוד הכדורסל, כשבמהלך המחצית הראשונה כשל טכני הציג לצופים תוצאה הפוכה, אבל השורה התחתונה והחשובה: הפועל גליל עליון עם שני ניצחונות בשני משחקי ליגה.

נכנס לתלם. דשון נייט (צילום: גיל נוימן)

שחקני נתניה, שהתארחו לפני המשחק לכמה שעות התרעננות באכסניית כפר בלום, הצליחו לתת פייט לגליל רק בדקות הראשונות של המשחק. ככל שחלפו הדקות שחקני הגליל השתלטו על המשחק והגבירו את עליונתם. בתום הרבע הראשון היתרון הגלילי עמד על 13:25, בתום הרבע השני היתרון הגלילי כבר צמח ל-29:48. במחצית השניה נמשכה לה אותה מגמה – גליל עליון צעדה ביתרון 47:64 בתום הרבע השלישי, ובסיום חגגה ניצחון 65:88.

קלעים: אנתוני פישר, שבשבוע שעבר קלע באחוזים רעים בקרית מוצקין – הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות (4 מ-6 בקליעות מה-3), הגבוה ג’ונתן פיירל הרשים עם 16 נקודות ו12 ריבאונדים, דשון נייט 12 נקודות, חן גיא הצעיר סיפק 9 נק’, עומר טל וגבי צ’צ’שווילי 8 כ”א, אלון ספיר – 7 נקודות, די.ג’יי שארפ, יהל פלג – 4 נקודות ולידור בן דוד – 3 נקודות כ”א. שותפו: עומרי וורטיצקי, רון כהן וזיו מעוז.

סטטיסטיקה הפועל גליל עליון
עבודת צוות מצוינת. אלון ספיר וג’ונתן פיירל (צילום: גיל נוימן)
השידור בעמוד הפייסבוק של הפועל שמיר אופטיקה גליל עליון יחל בשעה 15:00