כדורגל: חגיגה ביתית בגביע

שניים משחקני הבית של עירוני קרית שמונה, המתגוררים בעיר, השתתפו בחגיגת הכיבושים במשחק הגביע מול הפועל בקה אל גרביה מליגה א’ – אותה היא ניצחה 0:4

ארבעה ימים אחרי ההפסד במשחק הליגה בעכו, שהביא את יריבותיה, עירוני טבריה ובני יהודה ת”א, להיצמד אליה בפסגת הטבלה, עירוני קרית שמונה מצליחה להתאושש עם ניצחון 0:4 במשחק החוץ מול הפועל בקה אל גרביה בשלב 32 הגדולות של גביע המדינה.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק בהרכב משני, במטרה לאפשר לשחקנים שמיעטו לשחק עד כה לזכות בדקות משחק ובמטרה לאפשר דקות מנוחה לשחקנים המרכזיים. גולת הכותרת: שני שערים מתוצרת שחקני הבית השורשיים היחידים בקבוצה: שחקן הכנף – יאיר מרדכי, הבלם – אור חסין, שחזר אחרי פציעה של 10 חודשים וענד את סרט הקפטן.

שער וירטואזי. יאיר מרדכי (צילום: מדיה מנהלת ליגת העל)

כבר בדקה ה-6 החלוץ מוחמד ח’טיב השתלט על כדור שנהדף ע”י השוער המקומי, בן וייצמן, ובעט מקרוב לרשת וקבע יתרון 0:1 לזכות קרית שמונה.

במחצית השניה קרית שמונה העלתה הילוך. בדקה ה-50 מבצע אישי של יאיר מרדכי, שהשתלט על כדור שנחטף כדור ועבר את שוער היריבה, הסתיים בשער יתרון 0:2.

בדקה ה-72 כדור שנהדף ע”י הגנת האורחת הגיע לאריאל שרצקי, שבעט לרשת וכבש שער שני ברציפות – 0:3 לקרית שמונה.

בדקה ה-79 הרגע המרגש במשחק: הגבהת כדור קרן הובילה לנגיחה של אור חסין לרשת – שער בוגרים ראשון לבלם המוכשר, שקבע את תוצאת המשחק – 0:4 לזכות קרית שמונה.

רגע מרגש. אור חסין (צילום: נזיה סולטאן)